Siz de sevdiğiniz biri için yıllarınızı verip sonra çok pişman oldunuz mu?

Ben Fatih'i sevdiğim 19 yıl onun peşinde koştum için çok pişmanım ya. Neler yapmışım bunun için en kısa zamanda psikoloğa gideceğim. O kadar da büyütmüşüm gözümde aslında hiç büyütülecek biri değilmiş. Trafik kazası geçirdim hiç benlik olmayan liseye gittim, okumadım sağlığımdan oldum namusumdan oldum psikolojim bozuldu yoğun bakımda yattım neler neler. Bir sürü arkadaşımı kaybettim ailemi üzdüm. Evde kaldım. Oooo say say bitmez hiç de değmezdi değecek biri değilmiş ya.
Siz de sevdiğiniz biri için yıllarınızı verip sonra çok pişman oldunuz mu?
Cevapla