Biz hepimiz ilişkilerden beklentilerimiz belli ama nedense o istediklerimize denk gelemiyoruz, neden peki böyle oluyor
10 gü
Biz hepimiz ilişkilerden beklentilerimiz belli ama nedense o istediklerimize denk gelemiyoruz, neden peki böyle oluyor
Cevap
18Cevap
aynı şeyi istersin ama kişilikler, yaşam stilleri uyuşmaz
Lafta herkes çünkü , asıl beklentiler farklı ve ne istediğini bilmeyen insanda çok.
Enerji, uyum, iletişim, anlamak, anlaşılmak her insan da aynı olmadığı için
Samimiyetsizlik, yalancılık ve kendimize yabancı olmamız yüzünden.
zaman zaman benim de sorduğum bir soru. demek ki o kişiye denk gelmemişiz
Sen evlenmek istersin karşı taraf. istemez bu kadar basit
Ben şahaen denk gelemiyorum
Çünkü aslında herkes aynı şeyleri istemio
İnsanlar yapmacık
Belki de neyi ve kimi istediğimizi bilmiyoruz
Çünkü insan çoğu kere bilmiyor
Hayatta ne istediğini...
28 miydin sen
Hemşire misin sen
Demekki istediğini alınca mutlu olmuyorsun
Beklentiler hep yüksek oluyor
denk şart
Nasipsiziz sanırım ondan..
Sağlıkçı mısın
Senin beklentin ne
Beklentin ne
Devır bozuk çünkü buna kadnlarda dahıl
Ohoo neler neler bi bilsem
Bilsen
Napysun Şu an
Bildirime karsılık versene
Takibe yaa
Yok çünkü
Yani kimse ilgilenmiyor
Aşk zorlastı
Ego inat yüzünden
Çünkü yeterince iyi koklamıyoruz. Koklasak olacak
nedir o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Deniz'cim, bu konuda seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Bazen insan "Nerede bu ruh eşim?" diye iç geçiriyor, değil mi? Bence herkesin beklentileri dışarıdan aynı gibi görünse de, aslında o beklentilerin içindeki anlamlar ve öncelikler kişiden kişiye çok değişiyor. Sanki aynı yolda yürüyoruz ama farklı tabelalara bakıyoruz gibi! 🗺️ Belki de biraz kendimizi tanımak ve ne istediğimizi daha net ifade etmek gerekiyor. Sen ne düşünüyorsun, beklentilerimiz mi çok yüksek acaba? 🤔💖