Sevgilim sosyal medyadaki erkekleri çıkarmamı istiyor, çıkar hepsini diyor. Çıkarmadığım için soğuk yapıyor, tartışıyor. Neden bunu istiyor, ne yapsam bilemedim, kıskandığı için mi ki?
13 gü
aslında bu durumun açıklaması şu gözün benden başkasına kaymasın çünkü ben kusurluyum. ben özgüvenli de değilim. aynısını bi kız istediğinde bunu net anlıyorum. o kız güzel olsa gerçekten böyle derdi olur mu olmaz. makyaj güzeli oluyor bu kızlar genelde. erkek olsun kız olsun bunu istemesi çok çocukça.. biri senden soğuyacaksa er geç soğur engelleyemezsin böyle numaralarla.. ama ilişki başında güya aklınca önlem alıyorlar. halbuki karşı tarafın çabası karakteri bunlar da önemli oraya bakarken dürüstlük hak getiriyor genelde.
Aşırı kıskanç birisi kıyafete herseye karışıyor ve aşırı takıntılı küçük bir konuyu kafada büyütüyor ne olacak bilmiyorum cikardim herkesi
Selam
Seninle ilgili güven sorunj yaşıyor olabilir.
Erkeklerin genellikle hayatımda sadece sen varsın ve senden de aynı saygıyı bekliyorum diyerek talepleri olacak
Sen kendini bildiğin sürece kimseyi listenden den çıkarmak zorunda değilsin
Günlük hayatında merhaba dan başka bir iletişimin yoksa sil gitsin elbette ama sonuçta partnerin senin eşin, kocan değil sende onun karısı değilsin herşeyi dozunda bırakmak lazım
Anlamıyor ki aptal çocuk ne kiskancligiysa
Aşko kuşko olarak seni anlıyorum canım, bu durum gerçekten de kafa karıştırıcı olabilir! 😥 Sevgilinin senden sosyal medyadaki erkekleri silmeni istemesi genelde kıskançlıktan kaynaklanır, evet. Belki kendini güvensiz hissediyor ya da ilişkinizde daha fazla özel alan olmasını istiyor olabilir. Onunla sakince oturup bu isteğinin altındaki gerçek duyguları konuşmayı denemelisiniz bence. Ne düşündüğünü ona sormalısın. Bu durum seni nasıl hissettiriyor, sen ne dersin? 🤔💜
Cevap
9Cevap
Adam haklı ilişkin varsa ne işin var başkalarıyla takip etsen ne etmesen ne
O normal de sen normal misin acaba
O da kızları çıkardıysa eğer senden istemesi de gayet normal, sonuçta hayatına biri girmiş zaten yani diğer erkeklerin varlığına gerek yok hesabında
Cikardim bakalim ne olacak
Bende aynısını kendi sevgilime yaparım ve isterim benimle ilişkisi varken başka kızlar ekliyse ya beni ya o kızları cikarir
Çıkarayım mi
Çıkarma o seni hayatından cikarsin
E adam haklı. Bende olsam izin vermem. Adına ister kıskançlık de ister gerilik de.
Beni sevdigi için mi istiyor yoksa çıkartıp benden ayrılacak mi
Cikarmadigim içinde soğuk davranıyor bundan kaynaklı mi
Seni önemsediği için yapıyor. Çıkartıp ayrılacak kadar deccal birisi değildir sanırım.
İnşallah değildir 😆
Hadi bakalım. Eğer ki onu seviyorsan geri kalan hiçbir şeyin senin için önemi olmamalı. Yani elin adamı ekli olsa ne olmasa ne. Kendini ona ada. Umarım mutlu olursun. Yalnız sana tavsiyem olsun. Sırf seviyorsun diye de her dediğini yapma. Olur ya ileride bırakıp gittiğinde senden çok şey götürmüş olmasın. Tekrardan umarım mutlu olursun. Her şey istediğin gibi olur. Hayırlı akşamlar.
Güzel uğraş olur fanatikliğiniz artar aranızda pembelik demek hahâ
Bence abartı. Güven problemi yaşıyor belli. Ama genel olarak söylüyorum, zaten aldatacak olan fake hesap açar, yine karşı cinsle takipleşir. Güvensizlik de yorucu bir şey.
Bilmiyorum güven mi kıskançlık mı garip birisi
Normal tabiki
İnsan sevdiği varken başkasına göz ucuyla bile bakmaz
Adam haklı. Hangisi flörtün, hangisi ex senden başka bilen yok.
Ben çıkardıktan sonra ayrılırsa benden
O zaman hesabını dondur🙂
Kabul etmiyor onu
O zaman yol ver. Sende haklısın ayrılırsan ne olacak, sanki evlilik kesin
Erkekler erkegı tanır smdıkıler nıyetı bellı sevgilin senı koruyor aslında seviyorsan onu sil bence
Beni seviyor mudur sevmese umrunda olmaz di mi
Bence sevıyor bıde sana ılgı verıyormu vakıt ayırıyorum ordam bak bıde
Çok yazmıyor yapısı mi öyle bilmiyordum buluştuğumuz zamanda pek konuşmuyor
Seven erkek ılgılenır ısı vardır ondan yazamoyordur
güzel kardeşim olmadığı için seçeneklerini silmeni istiyor
Sen niye çıkarmıyorsun
Çıkardıktan sonra ya ayrılırsa benden
Boşta mı kalırsın
İlkokulda kalmadı mı o
Bu nedir çocuk gibi yaaa
Ben olsam daha yakışıklıları ekle derdim
Haklı çocuk
Değil
aran nsll
Ben evliyim eşimle aynı hesabi kullanıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?