Yani erkeklerin bu kıskancligi hep mj var benimkimi böyle?

Muhafazakar falan değil onu söyleyeyim ilk başta. Dün öğretmenler günü yemeğine gittik. Müzikli alkollü bir mekan ama 12 kişi falandik. Mekanda toplasan 5 erkek anca vardı. Öğretmenler günu olduğu için. Ben alkol falanda kullanmadim bu arada Herneyse... Erkek arkadaşım bir daha gitmiceksin diyor. Şimdi bu yaptığı doğru mu yanlış mı? Biz evlenmek istiyoruz. Lakin bu adam ileride çok mu kıskançlık yapar düşünüyorum bulamıyorum.

Yani erkeklerin bu kıskancligi hep mj var benimkimi böyle?
Cevapla