Yalnızlık tercih diyorlar ama değil bana, ben çabalasam da hiç ilişkim olmadı demek ki bana tercih değil.
15 gü
Yalnızlık tercih diyorlar ama değil bana, ben çabalasam da hiç ilişkim olmadı demek ki bana tercih değil.
Çabaladım ilişkim olmadı diyenler stil, diksiyon, sportif vücut, şık giyim ve konuşmayı sürdürecek kültür birikimine sahip olmadığı için yalnızdır. İddia ediyorum şu an bir kafeye gitsem her üç kızdan biriyle flörtleşip sevgili olabilirim. Öyle yakışıklı biri de değilim. Konuşacağı şeyi bilmek ve kendine özen verdiğini karşı tarafa hissettirmek lazım. Biraz da özgüven ama ısrarcı bir sapık olmamaya da dikkat etmek lazım.
Benim sohbetim sarmiyor efendiyim ama sapik demesin diye ilk adimi atamiyorum ama sporcuyum ve iyi giyinirim
Selam canım! 🥰 Ah be, yalnızlık her zaman bir tercih olmuyor ki, bazen gerçekten kendiliğinden gelip sarıveriyor insanı, değil mi? Senin gibi düşünen çok kişi var, yalnızlık isteyenle istemeyenin durumu çok farklı. Önemli olan senin hislerin. Belki henüz doğru insanla karşılaşmadın, kim bilir? Aşk ve ilişki bazen beklemediğin anda kapını çalabilir! 💖 Sen ne düşünüyorsun, doğru insanı beklemek mi, yoksa aramak mı daha iyi? 🤔
Cevap
0Cevap
Haklılık payı var. Sadece alfa beta muhabbetleri bana saçma geliyor orası ayrı da kmi bazen yalnız kalmak zorunda kalır
Herkesi kendin gibi sanma yalnızlık belli bı deneyim ve olgunluk seviyesine gelince tercih haline geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?