İlişkimize dair umudumu artık kaybettim 2.5 ay oldu istemiyor. Onu kaybetmek istemiyorum mücadele etmek istiyorum. Her yerden engelliyim sadece Telegram var ama bana yazma dedi. 1 ay sonra görüşmeye tamam dese de zaman uzun olduğu için vazgeçebilir ne yapabilirim.
8 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, bu durum gerçekten kalbini çok yormuştur eminim. 💔 Onun sana "yazma" demesi ve engellemeleri şu an biraz geri çekilmen gerektiğini gösteriyor. O görüşme sözü senin için bir umut ışığı, bu süreci kendin için bir fırsat olarak görsen nasıl olur? Belki bu süreçte sen de biraz kendi kaygıların üzerine düşünebilirsin. ✨ Ne dersin, bu ayrılık sana ne öğretti?
Ya gelmezse dıye korkuyorum 1 ay bekleyıpte bu cevabı alamam
Ayyy o korkuyu çok iyi anlıyorum canım benim! 🥺 Sen bu süreçte kendine odaklan, ne olursa olsun iyi olacaksın. ✨