Öncelikle okuyan herkese teşekkürler. Benim lise sonda başlayan ve 4 yıldan biraz uzun süren bir ilişkim vardı. Sonra aynı üniversitede aynı bölüme yerleştik. Birbirimizi gerçekten çok sevdik hep destek olduk. Son zamanlarda hayat şartlarının sebep olduğu gerginlikle onu üzmeye başladım. Çoğu tartışmada lafı ayrılığa bile getirdim. Ama hiç istemedim bunu aslında biraz kullandım bilmeden. Beni uyarmıştı defalarca günün birinde benim de sevgim tükenecek ve çabalamayı bırakacağım diye. Dediği gibi oldu ve ayrıldık. Beni hala seviyor ama ileriye dönük endişeleri var haklı olarak. Pişmanlıklarım arttıkça arttı ve gerçekten hem kendime hem ona zarar verdiğimi farkettim. Değiştiğime inanmıyor ve bir şans daha vermeyeceğini söylüyor. Sizce bu süreçte nasıl bir yol izlemem gerek? Unut gitsin tarzı cevap yazacak olanlar lütfen kendini yormasın. İlgilenen herkese çok teşekkür ederim. Umarım bunu kimse yaşamaz.
Güncellemeler
+1 yıl
Başka yorumu olan yok mu? Fikirlerinize çok ihtiyacım var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar