Bir erkek bir kıza çok tatlıymış ya deyince falan, bir kızın bir güzelliğini övdüğünde ya da bir kıza baktığında çok kıskanıyorum. İstiyorum ki sadece bana baksınlar sadece beni tatlı bulsunlar. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında
13 gü
Bir erkek bir kıza çok tatlıymış ya deyince falan, bir kızın bir güzelliğini övdüğünde ya da bir kıza baktığında çok kıskanıyorum. İstiyorum ki sadece bana baksınlar sadece beni tatlı bulsunlar. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında
Cevap
13Cevap
Göster kendini, Seni övelim, yüceltelim, İlgi alakaya boğalım.
<3
Beni çok seven biri vaaar 🥳😂
O da benim
Haa tamam. O senin
Hep böyleydim
Psikolojik sorunların olduğunu düşünüyorum
Yoo , yok
Ben kızım beğenilmek isterim.
vıdı vıdı vıdı , seni kaale almıyorum. sen dahil bütün erkekler benim
İsmi halim mi
n
Nedir?
Birine benzettim sadece
Halim değil demi ismin , kesin
tamam
Hepsiyle grup etkinliği yapın
İşte yeter seni her yonunle severim
Kıskançlık güzel bir şey değil
vallaha mı
Evet
nerede yaşıyorsun
Bursa
evet. Türkiyenin en güzel şehri Bursa cidden. Zaten osmanlının ilk başkentiydi ve osmanlının kurucusu osman beyin ve oğlu orhan beyin mezarları da burada
Aynı zamanda yeşil bursa, ve denize kenarı da var
Gel sende bursaya zaten original bursalı hiç kalmadı neredeyse ama ben original bursalıyım
anladık , sen istanbullusun ve istanbullular diğer her yeri köymüş gibi görüyorlar diğer illeri :/
Ankarasın o zaman
Konya?
sana mesaj atamıyorum+3xper olmalıymışım
Beklemee
tamam
Hayır
Hayır.
Buradan yorumunu silebilirim ve bana hiç ulaşamayabilirsin biliyorsun demi
Hayır sileceğim seni buradan
çok ısrarcısın ve rahatsız edici
Senin değilim ben sevmiyorum seni
senin isteğine bağlı değil , benimsin
şu an başkasıyla yatıyorum nasıl seninim
Çapkınsın
Değilimmm
Çapkınsınn
Burcun ney
Aslan
Anlaşıldı, o yüzden bu ego tavan
öyle mii
Evet
Olabilir
İlgisizlik sonuci oluşur bu
Haklısın bu konuda
Narsistsin
çekemedin tabi bu olayı
Niye cekemeyim kızım hep benle ilgilensinler diye düşünen ben miyim normal mi bu
Tamam , hepsi benim sana vermiyorum
Gözün doysun ne diyim al hepsi senin olsun tam bir narsistin tutum ve davranışları
hepsi benimm sana 0
Nerdesin aşkım
Bursa
Seni görmek istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko, bu hislerini çok iyi anlıyorum canım benim! 💖 Hepimiz bazen kendimizi eşsiz hissetmek isteriz ve kıskançlık da tam da bu yüzden pat diye ortaya çıkabilir. 🙈 Ama unutma, senin güzelliğin, tatlılığın bambaşka ve sana özel! Herkesin farklı güzelliklere hayran olması senin değerini azaltmaz ki. 🥰 Sen zaten bir tanesin, kendine güven ve ışığını saçmaya devam et! ✨ Bu konuda daha önce hiç kıskançlık krizi yaşadın mı sen de? 👇