Beni kimse sevmiyor? erkekler hep açık kızları seviyor?

Mutsuz ve istemediğim bir hayat yaşıyorum. bu yüzden de evden dışarı çıkmıyorum. mesela erkeklerin bana ilgisi yok. Erkekler, özgüvenli ve açık, mizah yapan dişil enerjisi olan kızları seviyor ben ise tam tersiyim çirkinim kapalıyım özgüvensizim konuşmayı bile beceremem enerjim yok. bu yüzden kimse beni sevmiyor ve kaçıyorlar. müslümanım ve kendimi bildim bileli kapalıyım ama o başımı yaparken sıkıla sıkıla yapıyorum ve çirkin hissediyorum. Yeni liseden mezun oldum ve fark ettim ki beni lise hayatım boyunca kimse sevmedi imam hatipte okuyordum ve hep açık kızların peşinden koşuyordu erkekler geçen sevdiğim bir grubun konserine gittim ve sadece ben kapalıydım diğer insanların yanında sevgilisi vardı onları insan yerine koyup değer veriyorlardı ben ise babamla gittim ve kapalı olduğumdan göz ucuyla bile bakan olmadı. Açıl diyeceksiniz ama bunu yapamam ama içimden açılmak geçiyor bu imkansız

Beni kimse sevmiyor? erkekler hep açık kızları seviyor?
Cevapla