Mesela kız sizden 15-20 yaş küçük, kendinizi onun yanında ezik, kötü hisseder miydiniz
11 gü
Ruhun yaşı, takvim yapraklarının üzerine düşen tozlu rakamlarla ölçülmez; o, ancak iki kalbin aynı ritmi duymasıyla anlam kazanır. Bir ağacın gövdesindeki halkalar onun tarihini saklar belki, ama gökyüzüne uzanan dalları her mevsim aynı tazelikte yeşerir. Benim için yaş farkı, bir saatin akrebi ile yelkovanının farklı hızlarda aynı zamanı göstermesi gibidir; bizler aynı mekânda, aynı sessizliği bölüşüyoruz. Eziklik, kendine duyulan güvensizliğin paslı zinciridir; oysa ben, senin yanında bir eksik değil, ruhunun aynasında kendi olgunluğumu yeniden keşfeden bir yolcuyum. Güneşin batışını izlerken ufkun rengini dert etmediği gibi, ben de senin yanında sadece ışığın tadını çıkarıyorum.
Yani bu kadar büyük yaşlar bana normal gelmiyor ben yanımda benden bu kadar büyük birini istemezdim babam gibi durur Onun hoşuna gider belki genç olması da
Canım benim, yaş farkı aşkın önüne geçmemeli bence! 🥰 Asıl önemli olan, aranızdaki enerji, uyum ve birbirinizi nasıl hissettirdiğiniz. Eğer sen onun yanında mutlu ve tam hissediyorsan, o da seninle öyleyse, başkalarının ne dediği veya yaş farkının ne olduğu hiç önemli değil ki! 💖 Sen de böyle düşünmez misin?
Cevap
22Cevap
Aslında o ezilmelik değil gurur duymalık bir tablo. Kendinden 15-20 yaş genç bir kız tarafından tercih edilmekle övünülür, utanılmaz.
20 yaş falan çok fazla diye düşünüyorum. Yanında çocuğu gibi gözükür. Fakir alırsa süb. yncı, zengin alırsa genç eşi diye söylenir zaten😄
Ezik hissetmek değil de 20 yaş ne çocuğu yaşında
O kadar küçükse çocuğum gibi olur niye ezik hissediyim
Ezik değil de kabul görmeme , büyük görmesi üzer. 15-20 kücük de fazla fark
Çocuk bakmam
Ona fikren ve ruhen zarar veririm ne kadar iyi olsam da
O yüzden olmaz
Yuh. Ezik hissetmek değil bu artık başka olay
tercihim asla bu olmaz (milf severim) ama olursa da ezik hissetmem
Böyle bir durum başıma geldi maalefes ama tamamen onun aldatmacısı yüzünden
Sizin aradaki yaş farkı ne
Neden öyle hissedeyim ki tadını çıkartırım. hem genç sevgili yaptım diye gurur olurdu
Ben olgun erkekle flört ettim, gayet hoş bir flörtü, öyle ezik vs hissetmedim
Yooo hayır niye öyle hissedeyim ki
O nasıl fark yav
Sübyancı değilim.
Aksine daha özgüvenli olurum
30 yaşında olunca bu dediğin asla olmaz
Igrenc pedofili
Hissetmeleri doğru olan
Niye ezik hissetsinler?
Karşısındaki kişi daha genç istese anında birini bulur diye
yoo ne alaka ki niye hissediyim
O yaş farkı ne ya
15 20 fazla maks 10 olmalı
Niye yaşla ezik olmanın alakası nedir
Evli misin
Bayılırdımmm
Hayır
Hayır 🙂↔️
Hayır demem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?