Başkasının dünyasında mı yoksa kendi dünyanda mı “mutlusun”?

Başkasının dünyasında mı yoksa kendi dünyanda mı “mutlusun”?

Senin dünyanda gülümsedim ama kendi içimde hep eksiktim.

Başkasının dünyasında mı yoksa kendi dünyanda mı “mutlusun”?

#aşk

Başkasının dünyasında mı yoksa kendi dünyanda mı “mutlusun”?
Cevapla