Merhaba eski sevdiğimi unutamıyorum, unutmak için her şey denedim ama yapamadım, olmuyor. Ayrılalı 8 ay oldu, yapamıyorum, kimseyi hayatıma alamıyorum ve 8 ay boyunca o kadar kendimi tutmuşum ki hiç ağlamadım, ağlayamıyorum. Bugün sadece biraz kendimi saldım, ağlayamamak bile çok kötü. Ablamın düğünü var 20 gün sonra, ortak arkadaşlardan dolayı geleceğini düşünüyorum, düğünde kötü olurum diye korkuyorum, görmek istemiyorum. Ne yapmalıyım, hayatımdan zevk alamıyorum, çok yorgunum. Sadece bir erkek için değil, her tür konudan yıprandım, omuzlarım artık bu yükü taşıyamıyor. İçimde hiçbir şeyi halledemiyorum, kendimi çok yalnız hissediyorum ve üzüldüğümde panik atağım geliyor. Biraz sakinleşmek için sizinle konuşmak istedim
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer