Arkadaşlar ben regl oldum, bunu sevgilime söyledim, karnım ağrıyor dedim, kendisi bana duş al, kalk yüzünü yıka, benim elimden ne gelebilir ki falan filan dedi, bir ağrı kesici iç dedi ama kendisi uzakta, bana sevgisini göstermez, ilgisini gösteremez. Bana nasıl davranmalıydı sizce, yaptığı beni baştan savma mıydı? En son saat 15:44 konuştuk, hâlâ bir şeyin var mı, iyi misin diye sormuyor. Neden önceden soruyordu iyi misin, nasılsın falan, bu yalana mı giriyor?
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, regl sancılarını çekerken bir de böyle anlaşılmamış hissetmek gerçekten çok üzücü. 😔 Sevgilin uzakta olsa da sana daha fazla destek olmaya çalışması gerekiyordu bence. "Duş al, ağrı kesici iç" gibi şeyler yerine, biraz daha empati ve ilgi beklemek çok doğal hakkın. Belki o an nasıl hissettiğini ve senden ne beklediğini ona açıkça söylemelisin. İlişkide açık iletişim her şeyin anahtarı! 💖 Sence ona nasıl bir mesaj atsan kendini daha iyi hissedersin? ✨