Regl oldum, sevgilim uzakta ve pek ilgilenmedi. Sizce bu baştan savma mı yoksa normal mi?

Arkadaşlar ben regl oldum, bunu sevgilime söyledim, karnım ağrıyor dedim, kendisi bana duş al, kalk yüzünü yıka, benim elimden ne gelebilir ki falan filan dedi, bir ağrı kesici iç dedi ama kendisi uzakta, bana sevgisini göstermez, ilgisini gösteremez. Bana nasıl davranmalıydı sizce, yaptığı beni baştan savma mıydı? En son saat 15:44 konuştuk, hâlâ bir şeyin var mı, iyi misin diye sormuyor. Neden önceden soruyordu iyi misin, nasılsın falan, bu yalana mı giriyor?
Regl oldum, sevgilim uzakta ve pek ilgilenmedi. Sizce bu baştan savma mı yoksa normal mi?
Cevapla