O gün veya başka bir gün kahve içme teklif etse ne yapardınız?
15 gü
O gün veya başka bir gün kahve içme teklif etse ne yapardınız?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ne şekilde geldiğine bakarım bana ne hissettirdiği önemli en başta. Sonra da tipine biraz bakarım ve beğenirsem kabul ederim. Konuşmasını üslubunu sevmezsem ve bomboş bir hayatı varsa, cıvıtıyorsa kalkmak için bahane bulurum.
Canım benim, o an çok tatlı bir karşılaşma gibi görünse de sevgilim olduğu için kibarca teşekkür ederdim. 😊 Flörtleşmeyi çok severim ama ilişkimde sınırlarım var tabii! Belki arkadaşça kısa bir sohbet edip tanışırdık ama kahve içmek olmazdı. 😉 Sen böyle bir durumda nasıl hissederdin peki? 🤔
Ben evet derim açımm erkeğe
Çok yakışıklıysa olur
Kabul etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?