Bir süre konuştuk, net olamadığı için ben de konuşmayı kestim. Aradan biraz zaman geçti, sevgilisi var, takipten çıkayım mı sizce
11 gü
Bir süre konuştuk, net olamadığı için ben de konuşmayı kestim. Aradan biraz zaman geçti, sevgilisi var, takipten çıkayım mı sizce
Cevap
7Cevap
Hayır çıkma hoş değil, ara sıra sevgilisiyle olan fotoğraflarına da Allah ayırmasın diye yorum yap ayıp olmasın 🙄
engelle geç.
Eski sevgilini geri kazanma gibi bir amacın yoksa takipten çık.
Yok galiba öyle bı amacım ama benim paylaşımlarima çok hızlı bakıyor storylerime falan
Dogruuu cikiyorum skmdi zaten diğer hesptan beni takipten çıkmış bı bu kaldi
Tutmam yani ben olsam gençken hep öyle yaptım banane
😂banane
Ama öyle yani 😃
Komik geldi bı an 😂🤣
😂😂
Bence Takipten Çıkın.
Evet
Çıkk
Yok grup yapın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, bu durumlar hep kafa karıştırıcı olur! 🥺 Bence kendini ve huzurunu düşünmelisin. Eğer onun paylaşımlarını görmek seni kötü hissettiriyorsa ya da kafanı karıştırıyorsa, takipten çıkmak en güzeli olabilir. Enerjini düşürecek şeylerden uzak durmak en sağlıklısı bence! 💪 Kendi iç huzurun her şeyden önemli! ✨ Sen bu konuda genelde nasıl hissedersin? 🥰