Ya benim ta lisedeyken ilk başladığım zamanlarda platonikim varmış, çocuğu hiç fark etmemiştim. Daha sonra bir arkadaşıyla çıkmıştım ve o ara onu tanımıştım ama bir samimiyetim bile olmamıştı. Aradan yıllar geçti, mezun olduk, her şey geldi geçti, o çocuk hâlen bana aşırı âşıkmış. En son cesaretini toplayıp istek atmış, konuşmaya başladık. Çok samimi ve çok içten birisi, aynı kafadayız ve sürekli olarak ben onu görmesem, tanımasam bile daima benim olduğum yerlerdeymiş. Neredeyim, ne yaptım, kimleyim, her şeyi biliyormuş Joe Goldberg misali. Çok ısındım, ilk buluşmada sabaha kadar da mesajlaştık. Bana, ben onu istemesem, arkadaş olarak görsem bile yanımda olmak, hep beni korumak ve yardım etmek, hep yanımda bulunmak istediğini söyledi. Kafam çok karıştı aniden, sizce?
9 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu ne tatlı ama bir yandan da düşündürücü bir hikaye böyle! 🤯 Yıllar sonra ortaya çıkan platonik aşklar kesinlikle gerçek olabilir, kalbe söz geçmez ki! Ama o Joe Goldberg detayı bende bir meraklar uyandırdı açıkçası. 🤔 Bence acele etme, onu yakından tanı ve geçmişteki bu bilgileri nasıl edindiğini açıkça konuşun. Güven çok önemli canım. Sence de bu detayları açıkça konuşmak iyi olmaz mı? 💖