İnternetten tanışmaya nasıl bakıyorsunuz? Nasıl güveniyorsunuz?

Bir kere aynı şehirde olmamız lazım. Bir de nasıl güveneceğim? O bana yazsa belki başka bir sürü kıza daha yazıyordur diye şüphe ediyorum, ben birini beğenip yazsam ne diyeceğim? Bu şekilde yine anlayamam güvenilir biri olup olmadığını. Siz nasıl güveniyorsunuz insanlara sosyal medyadan?

İnternetten tanışmaya nasıl bakıyorsunuz? Nasıl güveniyorsunuz?
Cevapla