İnternetten tanışılan kişiyle buluşmak güvenilir mi sizce?

Okulda hiç arkadaşım yok, anlaşamıyorum. Annem babam 50-60 yaşlarında, ablam abim 30lu yaşlarda. 18 yaşındayım, en küçüğüyüm ailenin. Okuldakilerle de anlaşamayınca yalnız kaldım. Yeni tanıştığım kişiler oluyor internetten, genelde 25 yaşlarında falan benden büyük kişiler. Bu kişilerle anlaşabiliyorum. Ama sizce buluşmak ne kadar güvenilir?

İnternetten tanışılan kişiyle buluşmak güvenilir mi sizce?
Cevapla