27 yasina gelip hic sevgili yapamadiysan sorun sende mi, evlilik hayalini silmeli misin?

Hiç karşılıklı duygular yaşadığım erkek arkadaşım olmadı 27 olacağım bu yaz. Ve yaşım ilerlerse ve bu böyle kalırsa ne yapacağım evlilik fikrini silmem mi doğru olur? Bazı şeyler yaşında güzel bence kendimi çok yalnız ve mutsuz hissediyorum işyerim full kadın ortamım yok cidden bir kadın olarak ne yapabilirim?

Aşık oldum lise zamanı uzun süre aşk acısı çektim iş hayatına biraz geç girdim ana hayatım ev iş arasında kursa git çevrene söyle demeyin çevrem yok olsa da millete diyemem kendimi beceriksiz görüyorum

27 yasina gelip hic sevgili yapamadiysan sorun sende mi, evlilik hayalini silmeli misin?
Cevapla