Yeni tanıştığım, telefonunu bile veren bu çocuğa haksız mı davrandım yoksa konuşmayı kesmekle doğru mu yaptım?

Merhabalar uzun zamandır yoktum. Bir sorum var. Diyelim biriyle yeni tanıştınız, ama sosyal medyada falan değil bir kafede oturuyorsunuz, sonra o kişi geliyor sizinle konuşuyor hatta size iltifat ediyor zaten yazarmış da. O iltifatlar sizi öyle gülümsetiyor ki, hayatınızda ilk defa yıllar sonra böyle güldüğünüzü hatırlıyorsunuz. Hele de o gün kötü bir gün geçirmişken, telefonunuzu kaybetmişsiniz, berbat bir gün geçirmişsiniz, biri geliyor size gülüyor, iltifat ediyor, sizi merak ediyor, istersen yardımcı olayım diyor, ikinci telefonum var istersen onu sana vereyim diyor ilk tanıştığınız kişi düşünün sizin nasıl bir insan olduğunuzu bilmeden, sonra ertesi gün bilgisayarımdan insandan çocuğa yazıyorum, o da benimle 2 gün sonra müsaitsen kahve içelim buluşalım diyor, sonra senin telefonun yok diye ikinci telefonunu veriyor sana. Her şey güzel gidiyor o zamana kadar ama sonra bir konu oluyor, o konuyu ben biraz uzatıp tartışmaya çevirdim, sonra o bana kalın kafalı dedi, sonra tartışma daha da büyüdü, ben hakaret ettim sinirden annesine küfür ettim ona, annesine ama sinirdendi tabi. O bana hiç hakaret etmedi, sadece hayatımdaki en aptal insansın dedi bana. Ben onun annesine kadar küfür etmeye devam edince o da bana you're bitch not my mom dedi yani sen kızım annem değil dedi. Sonra zaten engelledik birbirimizi. İkimiz de kırıldık sinirlendik ve her şey bitti tabi. Telefonunu bana ödünç olarak vermişti ben yeni telefon alana kadar, o gün evimin oraya geldi telefonumu falan ver dedi, ben sinirden vermedim, bana o kelimeyi etmeden önce düşünecektin dedim. Bir de sürekli vefat eden sevgilisinden bahsediyordu, beni ona bile benzetmişti. Benim zoruma gitti ne telefonunu verdim ne de yanına gittim. Tabi bugün yazdım, müsait olduğunda gel al telefonunu çık hayatımdan dedim. Ama sizce ne düşünüyorsunuz? Her şeyi ben mi abarttım yoksa konuşmayı keserek iyi mi yaptım?
Yeni tanıştığım, telefonunu bile veren bu çocuğa haksız mı davrandım yoksa konuşmayı kesmekle doğru mu yaptım?
Cevapla