Flörtü bitirdiğim, arkadaş kalalım dediğim eski flörtüm hâlâ yazıyorsa ne yapmalıyım?

Selam arkadaşlar ben bu kişiyle bir ay önce flörtü kestim. Sebebi uzun süredir ciddiye dönmemesiydi. Bugün bana helallik bahanesiyle gelip yazdı. Sonra konu arkadaş kalalım mesajıma geldi. Bir anda bu şekilde söylemişim. Böyle bir karar almam konu dışıymış gibi şeyler saçmaladı sonra da ilk kararı aldığımda yeterince açıklamama rağmen bugün “bu açıklama değil. İşin görüldü ve bitti” gibi saçma şeyler söylüyor.


Ayrıca wp’den engellemediğim halde engellemişim gibi karara varıp numaramı silmiş, hoşlanmadığımı bildiği halde Telegram’dan çift taraflı mesajları silmiş (bilerek silmediğini iddia ediyor) bayramın ikinci günü bana sözde mesaj atmış, görmediğim için silmiş (o mesaj bana hiç gelmedi) her şeyi açıklıyorum kanıt gösteriyorum adam “Bayramda bana mesaj atmak aklına geldi mi? Benim geldi, önemli olan bu. Mesajlar silinse de ben düşünebiliyorum” diyor bana

Bir ay boyunca arkadaş kalalım lafımı hazmedememiş, gelip bana yazıyor benim sinirlerimi bozuyor. Gerçekten birileri bana akıl verebilir mi?
Bu kişi 38 yaşında boşanmış çocukları var

Flörtü bitirdiğim, arkadaş kalalım dediğim eski flörtüm hâlâ yazıyorsa ne yapmalıyım?
Flörtü bitirdiğim, arkadaş kalalım dediğim eski flörtüm hâlâ yazıyorsa ne yapmalıyım?
Flörtü bitirdiğim, arkadaş kalalım dediğim eski flörtüm hâlâ yazıyorsa ne yapmalıyım?
Flörtü bitirdiğim, arkadaş kalalım dediğim eski flörtüm hâlâ yazıyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla