Eski flörte tekrar yazmak mantıklı mı, yoksa artık tamamen salmalı mıyım?

Kendisiyle 2024'te date app uzerinden tanistik. İstanbul'da oturuyoruz fakat ben il disinda universite okuyorum. O zamanlar 2. sinifim. sömestrda canım sıkılmıştı. Neyse ekleştik konusmamis her seyimiz harikaydi. 1 hafta sonra bulustuk hayatimdaki en guzel date idi. Kibarlik centilmenlik hatta cicek almisti cingene abladan. Date'den sonra 1 ay daha konustuk tabi somestr bitti ben il disindayim uzaktan konusuyoruz. Benden birden sogumaya basladi hatta konusmamiz kesildi.2024 Yazina dogru tekrar iletişime geçtik fakat bulusamadik birkac gun konustuk iletisim kesildi. Sonra 2024 agustosta tekrar yazdim birkac gun daha sonra kesildi yine. Ve 2026'dayiz ben bunu unutamiyorum numarasi hala var kullaniyor mu bilmiyorum ama sizce yazsam mi?

Eski flörte tekrar yazmak mantıklı mı, yoksa artık tamamen salmalı mıyım?
Cevapla