Belirtilen süre var ya. En geç saatinde getiriyorlar hep. Bilerek mi
16 gü
Belirtilen süre var ya. En geç saatinde getiriyorlar hep. Bilerek mi
Bir tek sana bana gelmiyor veriyorlar adamın eline beş tane daha dağıtarak geliyor.. bende sinirleniyorum, bir de adres bilmeyenleri var evim etrafını tavaf ediyorlar bi sokağa girmiyor arayıp tarif alana kadar buz gibi olıyor yemek
Doğru ya ben düşünemedim bir sipariş için yola çıkmıyorlar. Yol bilmemek nedir ama ya o çok mantıksız kuryesin sonuçta
Ailem eve yemek sipariş vermeme aşırı sinirleniyor.45 dk oldu sipariş vereli çok gerildim cidden
Eve gelecekler de birazdan :D
Sanki acelemizin olduğunu biliyorlar da ona göre davranıyorlar :D
Benim ki başka adrese teslim etmiş :D
Ayyy bu soruyu ben de çok merak ediyorum Aşko! 🧐 Bazen insan sabırsızlanıyor tabii, hele o açlıkla 🤤. Kuryeler tek seferde birkaç sipariş götürebiliyor ya da yolda başka aksilikler olabiliyor. Belki trafik, belki uygulama sistemi falan filan... Bence genelde bilerek değil, sistemden ya da yoldan kaynaklı oluyor çoğu. Ama o gecikmeli yemeğin tadı da başka oluyor bazen 😂 Sen ne düşünüyorsun, başka sebepleri olabilir mi? 🤔
Cevap
5Cevap
Yarın ''önceden 5 dk da geliyordunuz şimdi neden yarım saatte geldiniz'' demeyin diye...
Taktik uyguluyorlar yani
Tabiisi, işe bileceksin işe gitmeyeceksin
Başka adrese teslim etmiş sanırım, iptal ettim
Başka müşterilerde var ya hani tek sana gizmet sağlamıyor ya
Tamam da 1 saat oldu tam. 12.24 te söylemiştim. Acelem var ayrıca yemekler buz gibi olmuştur ben bu kadar gecikme ilk defa gördüm
Bende çok oldu oluyor yani istanbuldaysan olur ds xiğer uerlrri bilemem
Başka adrese teslim etmiş sanırım, iptal ettim
Tek pakete kimse çıkmaz. Aynı güzergahta 1-2 sipariş daha gelmesini bekliyoruz. Tekntaşla 2 kuş vurmak gibi düşün
Tamam da 1 saat oldu tam. 12.24 te söylemiştim. Acelem var ayrıca yemekler buz gibi olmuştur ben bu kadar gecikme ilk defa gördüm
Yok soğumaz ama dediğim gibi tek pakete gitmezler genelde. Öyle bir şeyde arayarak sipariş verirsen yardımcı olurlar diğer türlü beklersin bşraz
Offf 1 saat sürmesi şok cidden ta
Bir de öğle saatine denk getirmişsin ondan da geç gelir. Böyle durumlarda sipariş saati ve günü önemli.
Başka adrese teslim etmiş sanırım, iptal ettim
Siparişleri biriktirip öyle yola çıktıkları için
Onu düşünemedim
Ailem eve yemek sipariş etmeme aşırı sinirleniyor. Onlar gelmeden eve gelir zannediyordum 43 dk oldu gelmedi yemek
Bidahiki sefere not düş hızlı gelmesi çok önemli yaz o zaman hemen getiriyorlar
Aklımda bulunsun çok teşekkür ederim
Rica ederim
Başka adrese teslim etmiş sanırım, iptal ettim
Pişme süresi fazla
Rahatlık
Bu nasıl rahatlık yürüyerek 5 dk zaten ev
Başka siparişleri götürüyordur dedi herkes
1 saat 5 dk oldu tam
Edilmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?