iki aylık ilişkim ve paraya ihtiyacım var para istemek yanlış mı veya sevgilim bu durumu garipser mi benden soğur mu
14 gü
Bir ben salağımm galiba, hayatta kimseden para isteyemem hayatıma giren. Gurur yaparım ki hayatım boyunca yokluğu da gördüm ben ama istemedim yine de. 16 yaşından beri çalışıyorum ve bence sende öyle yapabilirsin. Tırnağın varsa kaşın yoksa da kimseden bişey isteme.
Valla takdir ettim seni, senin gibi ildik durabilen insan az
Benim sevgilim 2 ay sonra benden para istese ben garip bakarım yani nerden çıktı bu diye ama tabi cüzzi bişeyse veririm ama öyle çidden neden istedigini sorararım özel bir durumu vardır lazımdır o ayrı ama öyle keyif için falan vermem yani kimse de yanlış anlamasın şimdi
Ben onun yerinde olsam hoşlandığım ve yeni tanıdığım biri bile olsa yardımcı olmayı isterdim, ama daha iki aylık ilişki olduğu için güvenim kırılabilirdi.
İki ay önce tanıştığın biri dışında borç isteyeceğin kimse yok mu gerçekten. Yoksa da isteme bence iki ay önce başına bu gelse ne yapardın onu düşünüp ona göre ilerle
Canım benim, bu konuda endişelenmen çok doğal. İki aylık bir ilişkide para konusu hassas olabilir ama ihtiyacın varsa bunu konuşmaktan çekinme bence. İlişkilerde açık iletişim çok önemli. Belki ona ihtiyacını anlatırsın, o da seni dinler ve anlar. Soğur mu diye düşünmek yerine, duygularını dürüstçe paylaşmak ilişkiyi daha da güçlendirebilir aslında. Karşılıklı güven ve anlayış çok değerli. 🥰 Sence nasıl bir yaklaşımla konuşsan daha iyi olur? 🤔
Cevap
37Cevap
2 günlük ilişkimde para verdim ve üstüne biraz daha verdim en son arıcam atıcam dedi asla atmadı şu anda da engelledi kimlik fotosu filan elimde var ben gidip dava açsam ibanlar falan da görünüyor yarın öbür gün ya gelirse iş yerime filan? Korkunç nitti ilişki çünkü
2 günde nasıl güvendin
aslinda açık açık konuşmak gerekirse;
Evet soğutur sun, adam sogumayi bırak direk tek düşüneceği şey bu beni enayi yerine koyuyor der. Biryere gidip cafe vs masfraflarini ödemesi kendisinden gelen birseydir. Eğer karşında ki kişi senin ihtiyacının olduğunu bir şekilde anlarsa hiç sen söylemeden bile verir diye düşünüyorum
2 ay tanımak için oldukça yeterli bir zaman dilimi. Milletin dediğine çok kulak asmayın aranızda iyi bir ilişki oluştuysa elbette isteyebilirsiniz.
duruma bagli ya 2 aylık ilişki çok uzun bir sure değil o yuzden bazı insanlar bu konuda çekingen olabiliyor. acil bir durum varsa ya da gerçekten ihtiyacın varsa istemek bence yanlış değil ama sürekli ya da daha ilişkinin başında alışkanlık haline gelirse karşı tarafı rahatsız edebilir
sogur mu kısmı da tamamen kisiye bağlı bazıları bunu sorun etmez bazıları ise erken bulabilir o yuzden nasıl bir sebeple istediğin de onemli bence
Kaç ay olursa olsun her zaman ettiğim bir duadır Allah’ım beni kimseye muhtaç etme diye yani demem o ki istenmez, alınmaz hoş değildir, hiç hoş değildir.
Ben erkek olsam soğurum. Eşiniz dostunuz akrabanız arkadaşınız yok mu sizin?
Ailenizden alın.
İşe girip çıksan para vermezler o sürede. (Ne olursa olsun kötü fikir asla isteme süreden bağımsız)
Neden bir erkekten para istersinizki anlamıyorum niye kendinizi düşürüyorsunuz
2 ay cok kısa süre yanlış anlar, cinsellik tasas taksit taksit öderim der ama oda etik olmaz, o parada 2 aylık için cok
İhtiyaçtır bazen insan sıkışır ister ama ödeme konusunda ne zaman ödeyeceğini soylesediysen o konuda dürüstlük ve sıklığı önemlidir
1 yillik da olsa istenmez o ne demek hic hos değil , ihtiyacin varsa kuzenlerinle iletisime gec amca dayi teyze hala sevgili ne alaka
Borç olarak osteyebilirsin bir sorun olmaz ama sevgilin niyeti bozmasın sonra dikkat et
Ne anlamda niyeti bozucak
Para istediyse bende ona yaklasabilirim. mantigi kurabilir? Parayı değil seni isteyebilir
Yanlış bir imaj oluşabilir 2 ay çok yeni çünkü..
ben kımseden bır para ıstemem kımse de benden ıstemesın soğuyorum
Bdhdh ya ben kahveyi arkadaşım aliyorsa tatlıyı ben alim ya da sinema biketini o aliyorsa Mısırlılari ben alıyorum öteki türlü mahcup hissediyorum böyle biri iken sevgiliden asla istiyemem olmaz yani
Ben sevgilimden para istemem, ne erkeğin ne kadının istemesi doğru değil. Sevgiliden önce istenecek başka insanlar var
Ne diyerek isteyeceksin? Bence hoş değil ama zaten vermez kimse bu sürede
Şey gibi olur sevgilisine kredi çektiren erkekler oluyo ya o gibi durur biraz niye para istiyorsun ayrıca illa arkadaşın fakan vardır 2 aylık insana nasıl güveniyorsunuz aklım almiyo
Bence 2 ay cok az bi sure baska verebilecek kimse yokmu wger cok sıkısıksan iste ama durumuda acıkla ama bana sorarsan bence sevgilin rahatsız olabilir
Başıma gelmişti zamanında açık oluyim soğumuştum beni sevmiyor param için benle olduğunu düşündüm.
Bence arkadaş çevrenden falan istemen daha mantıklı 2 aylık kısa bir süre
Borç olarak istemeyi dene seviyorsa bırakmaz destek olur tabi geleceği düşünorsanız
yani bence isteyebileceğin daha farklı kişiler vardır
Sevgilin senden istese ne yaparsın acaba sevgilin o kişi bankamatiğin değil
İstememelisin. Kendin çalışıp kazanabilirsin en kötü ihtimal kredi çek yavaş yavaş öde.
Aşkım banka hesbını verir misin bir şey denicem
bence isteme yok artık daha yenisiniz başkasından iste erkeklerden isteme bence
İstenmez ya hadi ordan başkasından iste
Sevgilim varken Başkasından istenirmi asıl öyle ayıp olur😀
Bizden iste ondan isteme
🤣🤣
Ben olsam direk engellerim
Benimkiler istiyor veriyorum ne olacak
neden çalışmıyorsun?
Evet, yanlış anlama ihtimali var.
Eşimden bile istemeyen ben :)
Borç olarak isteyebilirsin
hangi sebeple istediğine bağlı
Çok az bir miktarsa istenir de fazlaysa isteme
2 ay azda siizin ilişkiye bağlı
İsteyeceğin meblaya bağlı
Ben istemezdim şahsen
Altına yattıysan para isteme hakkın var dinen
Haklı olarak soğur enayi değilse tabi
İki ay süreç için ben vermezdim garipserdim
İlişkiye para pul işi soğutur
Daha önce sana kendisi teklif etti mi bunu
Hayır
Benimki sürekli teklif ediyordu bende istedim tamam dedi bakalım nolacak 40 günlük bir ilişkimiz var ama baya samimi bir ilişki bizimki
İstenmesi hoşuma gitmez
Ne kadar ihtiyacın var
20 bin
Sebeb
Ne anlatıcaksın
mesaj atamıyorum zaten burdan
Ne konuda anlatıcağin sey
Sevgililik bu para falan
o kişiye bağlı ve sana bağlı
Yanlış düşünebilir
Yanlış ilişkiyi soğutur
Para için birlikte diye düşünebilir
Yol gitsin ya 😂😂
Bu kadar kolay para istememelisin
Babandan iste
Doğru değil.
İşte ya
İşi varsa iste tabi
Yanlış anlar
Doğru değil
Onla arandaki iletişim i sen biliyorsun
Doğru değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?