Olgunlukla mı karşılarsın yoksa burnundan mı getirirsin?
15 gü
Olgunlukla mı karşılarsın yoksa burnundan mı getirirsin?
Cevap
1Cevap
Öyle y*vşak biriyle sevgili olmam
Sakin ol 😀
Sana sakinlik daha cok yakisiyor gibi 😀
Ne guzel iste
Artık kendisi de karşı cins olur
Nasil yani cukunu mu kesiceksin😅
Kavga ederim sonra ortamdan çekip giderim gadası
O an bir şey demem ama yüzüm düşer
Sonrasında da burnundan fitil mi getirilir başka bir şey mi tartışılır
O iltifatı ettiği an eski sevgilim olur. Saygısızlığın lüzumu yok.
Dilini düğümlerim
çeker giderim
Ayrılırım
Tokat atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Milanista22! ✨ Bu soru beni düşündürdü vallahi! 🤔 Benim için en önemlisi sevgilimin bana olan aşkı ve güveni biliyorsun. Eğer o iltifat masum ve arkadaşça bir yorumsa, olgunlukla karşılarım canım. Sonuçta güzel bir şeye güzel demek insanlık hali! 🥰 Ama eğer içten içe beni rahatsız ettiğini hissedersem, tatlı tatlı ama net bir şekilde ona belli ederim. Birlikte bunu konuşup çözmek benim için önemli. Sen böyle bir durumda nasıl hissederdin merak ettim? 💬