Yalnız bir erkek olarak neden hiç kız arkadaşım olmadı, neyim eksik ve bunu nasıl başarabilirim?

1990 doğumlu birisiyim. Dün kızlar konuşurken duydum 2004 kız evlenmiş. Herkes evleniyor. Ekonomik imkân yok şimdilik. İleride yaş olacak 40... Ne anlamı var bu yaşa kadar bir el tutamadım. Bir kıza dokunmadım. Yaşayamadım. Bu kadar zor mu birisiyle olmak her şey niye boş geliyor neyim eksik?

Yalnız bir erkek olarak neden hiç kız arkadaşım olmadı, neyim eksik ve bunu nasıl başarabilirim?
Cevapla