En iyi arkadaşımla aynı kişiden hoşlanıyoruz.. Şimdi gülüp geçsek de sonra ileride onu ben kapınca aramız bozulur mu?

(Arkadaşlar eğer ben kaparsam ve o istemeye devam ederse 3'lü ilişkiyi kabul ederim. Eğer o kaparsa da ben dahil olurum, o da isterse 3'lü ilişki, istemezse giderim, arkadaş olarak da istemezse giderim.) Bugün buluştuk. Saat 10.30 gibi buluştuk, saat 6'ya kadar onu konuştuk, başka hiçbir şey olmadan onunla ilgili bildiğimiz her detayı anlatıp güncel attık birbirimize ve telefondan tüm sosyal medya hesaplarını stalklayarak yeni eklediği biri var mı, takipçi sayısı 2 gün önceye göre değişmiş mi diye kontrol ettik. Sonra giydiği kombinleri konuştuk, hangisi daha güzeldi ona karar vermeye çalıştık, ben kendi hayallerimi anlattım, evlenince böyle yapacağız diye o kendi hayallerini anlattı. Arkadaşımı çok seviyorum, o benim tatlım, en iyi arkadaşım. Şimdi gülüp geçsek de sonra ileride onu ben kapınca ne olacak

En iyi arkadaşımla aynı kişiden hoşlanıyoruz.. Şimdi gülüp geçsek de sonra ileride onu ben kapınca aramız bozulur mu?
Cevapla