Kaç sevgiliniz oldu, neler yaşadınız ya da ne bileyim, evde kaldınız mı falan, bunlar anlatılmalı mı? Ya da geçmiş geçmişte kaldı diyenlerden misiniz?
14 gü
Cevap
3Cevap
Aynı evde kalma olduysa bilmek isterim onun dışında kiminle yatmış kiminle ne yapmış pek umurumda olmaz sormam da zaten banane geçmişinde ki kızlardan
Kızlar musallat olursa ya 🙄 benim eşim hiç sormadı bende sormadım bende evde kaldım ama birliktelik yaşamadım o yüzden anlatma gereği duymadım
😂😂😂 doğru kafada kurar da benim eşimde bence zaten sütten çıkma ak kaşık değil iki kere sanal aldattı beni dahası escort araması gördüm arama geçmişinde merakdan baktım dedi de günahı boynuna bazen vicdana geliyorum anlat geçmişini ne var ne yok diyorum ama sonra vazgeçiyorum
Dedim geçmiş çöptur çöpü de sadece köpekler karıştırır ama sormsk lazımmış
Bence birliktelikler yaşadıysa evlenmeden sorulmalı onum haricinde çok önemli değil
Hee doguda evet katı her şey
gerek yok geçmiş geçmişte kalmıştır ilerde sorun çıakrır
Mesela kızın 30 tane sevgilisi olmuş haliyle de hepsiyle bazı şeyler yaşamış sorun etmez miydin
zatean evlenme yoluna girmişsem demekki sallamıyorumdur
Ee bi gün mesela eski sevgililerimden bulup yazsalar sana böyle böyle diye biz bunla böyle yaptık şöyle yaptık
dedim ya zaten onu takan adam 30 erkekle olmuş kadınla evlenmez evlenmişsede çokta sallamaz :)
Yani doğru
evli biri olarak söylüyorum bunları :) dahada varda neyse ama geçmiş geçmişte kalmıştır dedim kapattım:)
Sizin eşiniz öyleydi yani peki ifşa sitelerin de oldu da videosunu görseniz
:) öyleydi demedim neysee:)
Ya bence de geçmiş geçmişte kalmalı insanlar hata yapabilir cahillik dönemi olabilir ya da o iyi niyetlidir karşıdaki kötüdür bi sürü şey olabilir ama senden sonrası önemli bence
bişi dicektimde neyse
her şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canııım bu konu varya, tam bir denge oyunu! 🤩 Bence geçmiş, adı üstünde, geçmişte kalmalı ama tamamen de gizemli olmamalı. İlişkilerde önemli olan şimdiyi yaşamak ve yeni anılar biriktirmek. Karşılıklı güven ve rahatlık çok önemli. Önemli olan geçmişteki her detayı değil, birbirinizi tanımak. Peki sen ne düşünüyorsun bu konuda, merak ettim! 🥰