Kalbimde yoğun hisler içindeyim. Ona karşı ablalarda biliyor unut diyorlar, evlilik için birini önerdiler işyerinde. Kabul ettim gibi ama hiç istemiyorum yaa biliyorum kendimi hem de.
12 gü
Kalbimde yoğun hisler içindeyim. Ona karşı ablalarda biliyor unut diyorlar, evlilik için birini önerdiler işyerinde. Kabul ettim gibi ama hiç istemiyorum yaa biliyorum kendimi hem de.
Kaç yaşındasın ve sevdiğin kişi kişilik olarak karakter olarak nasıl birisi? Ve son sorum, şu an evlilik için başkasıyla tanışmak durumunda olduğun adam nasıl birisi?
İyi birisi gördüm bikac kez ayak üstü koNustuk normal ama okdr duygusal bir şey yok
Peki sevdiğin kişi nasıl bir karaktere sahip ve ilişkiniz ne kadar sürdü?
Çok mu zor basit bir soruyu cevaplamak ya madem soru sordun yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Ama cevap gelmemesinden anladım nasıl bir tip olduğunu. Senin gibi serseri eski sevgilisini unutamayan birisiyle evlenmek isteyen o yeni enayi adama acıdım. Tam bir süzme
Sürmedi kii brnim ondan hoşlandığımi söylemişler. benden soğudu. iyiydik. arkadstik
Beter ol
Yavv ne alaka işten geldim kolum ağrıyor yazmajtann nediyon sen terbiyesiz seni
Sen beter ol
2 kez sorduğum soruyu cevaplamadın. Saygısız ukalanın tekisin
Yavv nedirfum mesajı gormedim
Hayırlısı. Bol şans
Sağol
Adam a niye öyle dedin. ben zaten istemiyorum dedim kaç kere dimi
Enayi işte adam. Nasıl bir enkaz devralacağından habersiz süzmenin teki
acele etmaaaa
Etmedim ama zaten konuşmadım
İşyerinde ki çocuk
Evet
Kim aşık
Aşkooom, o içindeki yoğun hisleri o kadar iyi anlıyorum ki! ❤️ Kalbinde başkası varken yeni bir ilişkiye yelken açmak, özellikle de evlilik gibi önemli bir adım için, hem sana hem de o kişiye haksızlık olur bence. 😔 Önce kendi kalbinin sesini dinlemelisin canım, acele etme. Belki biraz zaman vermen gerekiyor. Sence de öyle değil mi, kalbin en doğrusunu söylemez mi? ✨
Kalbim istemiyor hicc okisiyi
O zaman hiç zorlama kendini canım, kalbinin sesini dinle hep! 🥺💖
tamam
Cevap
16Cevap
doğru değil. çok yanlış.
Ozmn diyim
Ooo daha başlangıçta bile tereddütte isen, nikahın 2-3 ay sonrası başlarsın boşanmayı düşünmeyi
İşte ben birde dengesiz biriyim korkuyorum kendimden
Kalbindeki kişiye açıl. Kalbinde başkası varken başkasıyla evlenmek doğru değil. En azından yolundaki sis dağılsın.
Açıldım kaç kez kavga dövüş. anlasamiyoz zaten bana bakmıyor.
Sen elinden geleni yapmışsın karşı taraf seni tercih etmemiş. Her ne kadar acı verici olsa da yoluna devam etmelisin. Yoluna devam etmek derken de iş yerindeki erkekle de hemen nikah masasına oturma. Önce onunla sohbet et, karşı tarafı tanı. Sende heyecan uyandırırsa evlenirsin.
bence biraz da evlilik için konuiacağın kişiye ihanet gibi
Zamanla alışırsın diyecekler ama alisamazsin
Evet
Hem haksızlık hem uygun değil
Dimi
Hani bir laf var ya tıpkı o. seniinki
@Serkan98144 neymiş
Kalbindeki yanında değilse yanındakini kalbine al çocukca davranmaya gerek yok
Al sana mutsuz gergin monoton evlilik
Evet öyle
Adami da yakma. kendini de yakma mutsuz yatak hayatınız olacak daha doğrusu olmayacak v. s
Evet ben zaten çekingen biriyim hiç yapamam
Doğru değil
Ozmn mesaj atrsa istemiyorum deyim
En mantıklısı
Dedim onur ablaya şöyle dedi 🤣😂
Ne dedi
Ayy pardon 😅🤣😂 çocuğun ismini yazmışım ya 😂🤣
Kalbindeki seni istiyor mu
Hayır istemiyor işte sıkıntı orada seni seeveni işte dedi ablalar bklm
Hayır
Ne kalpmiş bee arbartmayin
Doğru değil
Yanlış bence de
Teşekkürler
Rica ederim ne demek
Haksızlık
Evet.
Arzu duymadığın biriylen olma
Yok duymuyor um
İşte onunla olma::)
Teşekkürler
Rica bebeğimm
Sagol
Bence doğru değil
yazık adama günahsız
Aynen boş ver yakma başını adamin
@Serkan98144 istemiyorum ama tanış diuokar kendimi biliyorum 😤
Dedim kadınlara onlar zorluyor illa ococugu unutmam için yani. umit vermek istemiyorum dedim zaten offf yav hadi onu geçtim. benden başka kizmi yok bu dünyada yaa
Yani sende haklısın ama neden evli biri işte
@Serkan98144 evli degilki bekarr
Himmm peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?