Birini bekleyip tam değişince ondan soğumak neden oluyor, iş işten geçti demek mantıklı mı? Neden oluyor böyle?

Bir insanı beklediniz diyelim düzelmesini ve size hak ettiğiniz şekilde davranmasını, sizi artık anlamasını, çok uzun beklediniz ama sonra vazgeçmenin eşiğine geldiniz ve gerçekten (belki) değişti o insan. Anladı değerinizi. Ama siz artık istemiyorsunuz.

1. Neden böyle oluyoruz, saçma değil mi?

2. "İş işten geçti artık" devam etmemek için bir sebep midir sizce?

Hani Frida Kahlo'nun bir sözü var;

"Bir gün her şey yoluna girerse umarım hâlâ hevesim ve isteğim kalmış olur"

Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Burada paylaşabilirsiniz.

Güncellemeler
16 gü
Önceden iki telefonla halledilecek meseleler şimdi dünyanın öbür ucundan gelsen de değişmez...
Birini bekleyip tam değişince ondan soğumak neden oluyor, iş işten geçti demek mantıklı mı? Neden oluyor böyle?
Cevapla