16 gü
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
202Cevap
Bulmaman daha hayırlı demek
Lan ben üniversiteden 27 de mevzun olucam. sen hala Koca derdindesin
Sorma demi okul bitecek iş guc derken yaş 40😂
🤣🤣
Doktor oluyorum ben senin gibi bokolok değil.
Ben sizi gömmek için söylemedim bu bir.
Koca derdine düşmüş birisine verdiğiniz cevap hoşuma gitti birazcık espri kattım sadece bu..
Allah yolunu açık etsin başarılar kardeşim.
Ama sen sen ol birsey olurken lütfen önce insan olmayı dene... bokolok... çok kaba ve ayıp..
Kişi her şey olabilir ama inan insan olmak çok zor..
Bu arada inan ben o dediğin mesleği elimin tersi ile ittim başka şey oldum. Saygılar.
Doktor olcak devletten 150 bin maas alcak ama sen ben muayene gidince 1 dk bile muayene etmeyecek maaşımı alayım oturayım diyecek ve de kendine de ahlakliyim diyip geçecek hey yavrum hey bu insanlara acimaycaksin zaten de acımıyorum
150 bin TL değil 35 , bin ve 50 Bin dolar alıcam sana bakıcagımı kim. soyledi doktorla saygı duyuman insanlara
Siz çok ahlaklısınız ben ömrümü veriyorum gelmiş boş konuşuyorsun
Yav he he peh be🤣🤣🤣 minimum 35 bin dolar alcakmis he he tamam
Sana ağzımı açmaya değmiyor.
Ülkede cahilerdensin
Sadece bir doktorun hiç çaba harcamadan ABD kazanacağı para 18 bin dolar
Kısmet başka bir şey diyemem
Kadın da yok ne yapacuk
her şey vaktine taliptir
Bizde karı bulamadık napalım 😂😂
kesin kıllık sendedir 😉
Koca bulma takıntın olmazsa koca bulursun
Doğrusunu ararsan daha çok ararsın
Doğrusu olsa zaten bulurdun
Eğer zamanında erkeklerle takıldıysan ilerisi olduysa bulamazsın.
Önce sevgili bulmak lazım koca işi sonra
Aramayı bırakınca bulursun
Ne gerek var kocaya bakarsın ne guzel
Evlenme aynı evde yaşa koca bulursun
Zamanla bulursun aceleye lüzum yok
35 yaşında hala eş bulamadım bence acele etme 🙂
Allah gönlünüze göre versin
Fazla seçici olmayarak diye düşünüyorum
Kriterlerini düşür
Sen doğru musun peki
İdeal eş ten kastın ne
Hayırlısı olsun geç olsun
Çarşamba pazarına bak
Yanlış yerde yanlış şekilde arıyor olabilirsin
Bulursan haber et bende bu yaşıma geldim kızı bulamıyorum
Nerde arıyorsun
Vallahi abla artık o seni bulur
Dogru kişiyi bulamamak ortak sorunumuz
Aramazsan bulursun rahat ol relax
bulursun ama bulmak icin bulma yani
Çok doğru
Nezaket sahibi erkek çok nadir
Sanmam
Cumartesi yağmurlu
O zor bir şey
Işin gücün varsa koca ancak ayak bağıdır.
Ya da destek
@Phoneixxxx işim gücüm varsa desteğe ihtiyacım yoktur.
kesin koç burcusundur. beni engelle de denk gelmeyem sana
@acayipadamm yoo kova burcuyum ve banane denk gel. Bu senin sorunun benim değil ki
o da aklımdan geçti ama koçu öncelikli tuttum. kova da erkeksi bir burç. hareketleri eylemleri buyurgan ve dikbaşlısınız. hayatınıza girecek adamı takmazsınız bile. bu bir erkeksi özelliktir. sen yine de engelle yanlışlıkla denk gelmiyim ben.
@acayipadamm koç erkeksidir evet ama bir yanlışın var bağımsız olmak erkeksi olmak değil; bağımsız olmaktır. Biz sizin gibi hayatımızı başkalarına maddi ve manevi ihtiyaç duyarak değil tek başımıza sürdürebiliyoruz ve cok daha mutlu oluyoruz. Denemeni tavsiye ederim. Ayrıca engellemeyeceğim, denk gel umurumda değil:)
Bagımsız hareket etmek kafasına göre yaşamak da erkek özelliğidir. Bunu gördüğüm 2-3 kova burcu kadını olmuştu zaten aşırı erkeksi tavırları vardı. Feministlerin gazına gelin banane umrumda değil. Akıllı bi kova burcu olaydın feminist akımın aile ve toplum yapısını yozlaştırmak adına üretilmiş bir proje oldugunu kavrardın zaten..
@acayipadamm biz kendimizi herhangi bir düşünceye ya da bir yere ait hissetme ihtiyacı duymuyoruz. Dusuncelerimiz neyse o. Ben ne bir kadın dostu ne de bir erkek düşmanıyım. Ama sen muhtemelen sözde ataerkil düzenin kandirdigi bir aslancıksın. Burcun da bu
Tamam.
@acayipadamm neymiş bağımsızlık erkek özelliğiymiş! Tabi senin zihniyetine göre kadın kocasına muhtac halde evde dizini kırıp oturmali. Erkek erkektir zaten ne halt yerse yesin, nasılsa evde beklemekten başka seçeneği olmayan bir aciz var! Benim 20 25 yıl önce henüz bir çocukken ve ülkede feminizmin esamesi bile okunmazken sahip olduğum düşünceleri sen birtakım düşünce sistemlerine bağlayıp benim zihnimi köleleştiremezsin. Kusura bakma biz sizin o sözde ataerkil, gelenekçi duruşunuzu çok fazla sarsarız. Ben tek başıma bir otoriteyim, sen sesini yükseldiğinde boynuna bükenlere git ahkam kes.
Okkkk
Ben de 34 um. napalim:)
Bu kafayla bulamazsınız
Opmayan birini bulamazsın
Buldun da çok fakir işte o yüzden kaybettin
Kriterlerin neler
Sana talibim
Bulma bu devirde evlenilecek erkek bulmak zor
Ben varim🥲
boş ver bulma takma kafaya
Koca arama, sen kendin ol onlar seni bulur
Koca da koca koca da koca … bu neymiş be arkadaş !
Zayifmisin boy kg kac? Zayifsan biz evlenek jfbdbs
Evde kalmış sin sen bişey merak ediyorum
Yaz bana bende evlenmek istiyorum
bende 36 yaşında bulamıyorum
ya o yasa gelmişsin daha neyi bulamiyon ortalık erkek dolu
bulmak için bulunmaz ki
Ne yapcan yalnız mı olcen kriterlerini düşür biraz
kim bilir? only God knows
Bunun cevabı kimsede yoktur
erkekler uyandı
Nasıl?
kadınlar biz güçlüyüz diye kendilerini erkeklerle rekabete girdiler erkekler kadınlara uzun uzun baktı biz şimdi bunları ne yapalım diye düşündüler dediler ki madem güçlüsünüz o zaman hadi görelim cevherlerinizi diyerek izlemek istediler sonra kadınlara bu hayat yavaş yavaş zor gelmeye başladı ama tabii ki itiraf edemiyorlar çünkü artık bir kere olan oldu sonra erkekler hiçbir şey yapmamaya başladı bakalım daha ne kadar ileri gidebilecekler diye sonra kadınlar erkekleri siz prensessiniz demeye başladı erkekler gerçekten bunları umursamıyor erkekler hayatını yaşıyor erkekler hayatından memnun çünkü erkeklerin yaptığı bu hayata uyumlu bir şekilde yaşıyorlar o yüzden onlar için değişen bir şey yok ama kadınlar psikoloji olarak çok zorlanıyor onun için şimdi kadınlar artık evlenecek erkek bulamıyor çünkü hiçbir erkek böyle bir kadınla evlenmek istemez onlar diyor ki meydana getirdiğiniz bu durumu buyurun yaşayın biz zaten yaşıyoruz ve hayatımızdan memnunuz
Erkeklerin düşüncelerini nasıl okudun😊
bu şimdi düşündüğüm bir şey değil ki kaç yıllık mesele
Şaşırdım
iyi gözlemciyimdir
Evli misin?
Genel olarak doğru erkeği kralı yapacak kadından başkası lazım değil şimdiki kadınlar köpek ariyor vasifsiz sesi cikmayan pisirik erkek bu sefer o da kesmiyor bunları şiddetli gecimsizlik
Kesinlikle böyle. Cok biliyorlarsa başlarının çaresine baksınlar
Bu tarz siteler hariç her yerden
Buradan kesin bulursun
Doğru eşi burada bulamassın
Yalnız değilsin meraklanma
Arayarak bulamazsın nasip işi o
Sevgilin falanda mi yok
33 yaşındayım kız bende
Zor bence
Yani hiiii
Sana bağlı
Geç değil. Evlenmesen de olur. Keyine bak