Karşı cinsin fazla samimiyet kurup sonra yokmuş gibi davranmasına ne denir, ben mi kafamda kuruyorum?

çok fazla şakalaşıyorduk, fiziksel şaka da dahil, aramızda çekim gücü olduğunu düşünüyordum fakat bana alttan alttan laf attı, ben duygularımı fazla yaşadığım için belli ettim, dediği şey de şu oldu “sen kafanda kuruyorsun“ neyi dedim, bir şeyleri diyerek geçiştirdi beni
bir erkeğin sizde parmağınız acıdığında öpeyim geçsin demesi, nefesini hissedecek kadar yakın davranmasını, sarılması, sürekli iltifat etmesi arkadaştan bir tık fazlası olmuyor mu?
şimdi kızlarla konuşuyor, arkadaşım diyor, umursamıyormuş gibi davranıyorum, şansını deneyebilirsin tarzında şeyler söylüyorum, samimiyetimi de bir tık azalttım
Karşı cinsin fazla samimiyet kurup sonra yokmuş gibi davranmasına ne denir, ben mi kafamda kuruyorum?
Cevapla