çok fazla şakalaşıyorduk, fiziksel şaka da dahil, aramızda çekim gücü olduğunu düşünüyordum fakat bana alttan alttan laf attı, ben duygularımı fazla yaşadığım için belli ettim, dediği şey de şu oldu “sen kafanda kuruyorsun“ neyi dedim, bir şeyleri diyerek geçiştirdi beni
bir erkeğin sizde parmağınız acıdığında öpeyim geçsin demesi, nefesini hissedecek kadar yakın davranmasını, sarılması, sürekli iltifat etmesi arkadaştan bir tık fazlası olmuyor mu?
şimdi kızlarla konuşuyor, arkadaşım diyor, umursamıyormuş gibi davranıyorum, şansını deneyebilirsin tarzında şeyler söylüyorum, samimiyetimi de bir tık azalttım
bir erkeğin sizde parmağınız acıdığında öpeyim geçsin demesi, nefesini hissedecek kadar yakın davranmasını, sarılması, sürekli iltifat etmesi arkadaştan bir tık fazlası olmuyor mu?
şimdi kızlarla konuşuyor, arkadaşım diyor, umursamıyormuş gibi davranıyorum, şansını deneyebilirsin tarzında şeyler söylüyorum, samimiyetimi de bir tık azalttım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer