Sen karşına çıkan insanlardan sıkılıyorsun karşı cinsten değil. Konuşabileceğin kafa dengi birini bulsan iki elin kanda da olsa yazarsın 😄 bende erkeklerden çok sıkılıyorum ama şu an hayatımdaki kişiyle çok mutluyum psikolojik bir sorunun yok sadece aradığını bulamıyorsun
Psikolojik bir sorun olduğunu zannetmem, belki arkadaşlarınla yaptığın geyik muhabbetlerine daha yatkınsındır ve karşı cinsle bunu yapamadığın için sıkıldığını hissediyorsundur. Bende bazen sıkıldığımı hissediyorum. Sanırım sadece gündelik muhabbetler harici karşı tarafla da farklı konular konuşmamız gerektiğini öğrenmeliyiz. Belki de karşına çıkan insanlar senin karakterine ve mizah anlayışına uygun kişiler değillerdir.
Çok fazla flörtün olmuşsa artık bu evreler (tanışma, flört) yorucu, sıkıcı gelmeye başlar. Sosyal medya da fazla takılmakta bunu tetikler. Sanki hep başa sarıyormuş gibi. Seçici olmak ve tam olarak ne istediğini bilmek önemli😄
Aradığın kriterleri bulamamak çabuk sıkar insanı. İstediğin zeka ve bakış açısına sahip olsa ve konuşma uslubu lezzetli olsa asla o sohbetin bitmesini istemezsin
O bende de var. Çoğu kişiyle konusasim gelmiyor yazmaya bile erindigim oluyor. bence bu kendi frekansında birini bulamamandan kaynaklı. ya da önyargı önyargılar çok zor yıkılır. Senin derdinden ruhundan anlayan birisi gelmemiş demek ki karşına.