İlk buluşmada hesabı erkek mi ödemeli, yoksa alman usulü mü olmalı?

İlk buluşmada hesabı erkek mi ödemeli, yoksa alman usulü mü olmalı?

Desturrrr ben geldiiim😽 bi su bile alınsa yerin dibine giren biri olarak kasada “ben ödicem, sen ödemicen” kavgası yapabilme potansiyeline sahibim maalesef. Erkeğin cimri olup olmadığını ölçersin diyen ablaları kulak arkası ederek, bütün çirkefliğimle o hesabı ödemeye gidiyorum. Arkamdan herhangi bi erkeğin “paramı yedi🥸” yorumunu duymaktan daha iyidir diye düşünüyorum🥰

İlk buluşmada hesabı erkek mi ödemeli, yoksa alman usulü mü olmalı?
Cevapla