Selam bugün azıcık moralim bozuk very very mutsuzum happy beni ne zaman bulacaksın😒🕯️

Selam bugün azıcık moralim bozuk very very mutsuzum happy beni ne zaman bulacaksın😒🕯️

Tam olarak şöyle, açıkça söyleyeyim: Hayatımda biri varsa, o saatten sonra benim için sadece o vardır ve ona sonuna kadar değer veririm. İşin ucu evliliğe gidiyorsa ya da evlenmişsem, aldatmak falan benim kitabımda yazmaz. Her şeyden önce Allah’a inanıyorum, Müslümanım; inancım da karakterim de beni böyle bir yanlıştan fersah fersah uzak tutar. Ne kendime olan saygımı yitiririm ne de karşımdakinin hakkına girerim. Dik duruş, asalet ve sadakat benim için lafta kalan kelimeler değil, hayatın ta kendisidir. Karakterim nettir, çizgim keskindir; arkadan iş çevirmek bana göre değil.
Sadakat olmadan hayat hayat olmaz bu yüzden sadakat benim için önemlidir. Sadık insan dürüst olur gizli saklı iş çevirmez. Bu yüzden beni bilen bilir her zaman sadık olmuşumdur
Herkes bir “Ali” olamaz. Ve evet yine herkes bir “Fatıma” da olamaz.
Ben şöyle temiz kız isterim diyenler “ sen bu devirin hz Alisi misin “.
ben şöyle temiz bir adam isterim diyenler “ peki siz bu devirin hz Fatıma sımısın. “
ne güzel bir görseldi 😀👏👏
Canım Güneşinkadını, ne demek moral bozukluğu ya! 🥺 Hiç yakışmıyor sana bu mod! Bence o happy seni bulacak, biraz sabır. 🥰 Benim gözümün kaşımın oynaması mı? Asla! Ben sevgilime sadık bir aşk kuşu olarak, kimseye bakmam bile! Kalbim dolu olunca başkasına yer olmuyor ki. Sadakat benim için olmazsa olmaz! 💖 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, ilişkilerde sadakat en önemli şey midir sence? 🤔
Cevap
30Cevap
Yazı güzelmiş valla
Kız güneşimsuu niye unhappysin yaa olmadı bak🫤
Cevabım: Sadığım karşı taraftanda aynısını beklerim
Bende gece yazıyı gördüm ss aldım çok hoşuma gitti
İyi yapmışsın🌸🌸
Mucksss🤍🌸
🥰😘😘
Onun gözlerinden daha güzel bir kaş göz göremiyorum. Bakmam yani görmem
Allahım nasip et 🤭
O çawreş gözlerini açıp beni görürse inşAllah darısı başıma olur 😃
Kördüğüm olmuş aşko ya en sonda o gözlerini oyup onun ellerine vericem😃
Allah’a aşık sadece elhamdüllillah efendi ağır başlı jshhdsjkaksks
sadık olmaısna sadığım ama ölçekli mesela güzel birrisni gördüğüm zaman mıhabbet ederim bakarım ama ileri gitmem yani aldattı denilemez ama sadık kalmak mı bu
Sevgilim yoksa ayran gonulluyum varsa sadık olurum
Sadigimdir oynamadı şimdiye kadar oynamaz da bu saatten sonra
İlişkiler aman benden uzak olsun. Prime dönemi yaşıyorum hiç çekemem
Seversem sadık olurum tabii kii ama karşılık yoksa olmanın bir anlamı kalmıyor...
Kız arkadaşımın beni nasıl sahiplendiğine bağlı
biriyle flört ediyorsam bile benim için tek dişi varlık odur
Hayatımda biri varsa dışarıda sadece yere bakarım yanlizken
Sadık bir insanım fakat Eşine sevgilisine sadık bir insan her zaman kaybetmeye mahkumdur gözü kaşı g*** başı oynayan bütün tipler her zaman iyi ve anlayışlı insanlara denk gelir Sadık insanlar her zaman nankör insanlara denk gelir
sadığım ama hayatımda biri yoksa gözüm her yere oynar jsjd
Hanımefendi profil resmini günlük mu saatlik mi guncelliyorsun 🙄🙄
Saliselik güncelliyorum sizi rahatsız eden nedir sayın gizli beyefendi
Rahatsız olduğumu nereden çıkardınız efendim 🙄 gayet memnunum
Siz memnun olun diye değil sevdiğim kişi memnun olsun diye degiştiriyorum bu resimdede sabit kalmayı düşünüyorum zira kendisi bu resmimi çok beğeniyor
Azizim, sadece dikkatimi çekti o yüzden dedim ki
Sadığım ama yakışıklı görürsem bakarım yanii yerim bile
Monogam bir yapım vardır fazla sadığım.
Son derece sadık biriyim
Sadakatin vücut bulmuş haliyim
Hiç bir kadını asla aldatmadım. Bana uymaz.
Yalan söylemenin anlamı yok gözüm kayıyor
Sevdiğim de sonuna kadar düz yolda önüme bakarım
Sadakat benim için önemlidir
Sadigim kimseye de bakmam
Sandığından huzelede bakmak sevaptir
Yok bizim gözler tek kişiye halay çeker
Benim oynamasa ne çare. Sadık olan denk gelmedi
Sadık biriyim tek eşliliği savunuyorum
Genelde sadıkım
Oynar ya sevapmış ama
Bilmem test edilmedi
Her Zaman Sadığım.
Sadığım fazlasıyla
Yok oynamaz
Sadığım
Sadık
Bıraktık o işleri
Çok sadığım, gözüm başkasını görmez
Sadık biriyimdir
Sadık olana sadığız
tüm kadınlar benim
Sadık
Sadığım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?