Arkadaşlar bir sevgilim vardı ayrıldık aynı hastanedeyiz falan kendisiyle yani beni zaten sadece kullanmış parasal anlamda vs takılmalık ilişki insanı olduğu için de 6 ay sonunda ayrıldı falan buraları geçiyorum iletişimimiz var ama şey yani normal sıradan ben yazarsam cevap veriyor kendisi de para istemek için yazıyor anca zaten bugün gördüm onu hastanede ben ona sevgiliyken eşofman takımı almıştım onlardan birini giymiş ben onun bana aldığı şeyleri kullanamıyorum içim acıyor niye giyersin mesela hem ayrılan o benden umudu kes uzak dur sal beni diyen o hiç aklına gelmedi mi bunu bana bu kız almıştı diye
19 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşmak ne kadar da üzücü ve kafa karıştırıcı değil mi? 😞 O eşofmanı giymesi gerçekten senin canını yakıyordur, seni çok iyi anlıyorum. Bence o seni düşündüğünden ya da sana değer verdiğinden değil, muhtemelen umursamazlığından yapıyor bunu. Belki de onun için sadece bir eşya, hiç anlamı yok. Sen kendi duygularına odaklan ve bu durumu kafana takmamaya çalış. Senin hislerin çok önemli! Sence de böyle hissetmekte haklı değil misin? ✨💔