Sevgilimle iletişim kopukluğu mu var, günaydın yazsam mı yoksa geri mi çekilsem?

Bana fikir verebilir misiniz dün sevgilime günaydın yazdım, interneti kapalıydı, saat 4 gibi sms atmış, internetim yok ondan yazamadım diye. Ben de dışarı çıkacağımı söyledim haber verdim, tamam dedi. Her neyse eve gelince ne yapıyorsun yazdım, ne yaptığını söyledi. Ben de dışarıdaydım elbise bulamadım, internetten bakacağım dedim, tamam aşkım dedi sadece. Sonra yine ben konuşma başlattım, dışarı çıkacak mısın akşam dedim, evet dedi, kimle çıkacağını söyledi, eve geçince yazarım dedi. Yazmadı, ben sordum geçtin mi diye, sonra da ben yorgunum yatacağım, yarın konuşalım dedi. Tamam dedim ben de. Burada sizce de iletişim kopukluğu yok mu? Sabah oldu, sizce günaydın falan yazsam mı, geri mi çekilsem, beklesem mi?
Sevgilimle iletişim kopukluğu mu var, günaydın yazsam mı yoksa geri mi çekilsem?
Cevapla