Bana fikir verebilir misiniz dün sevgilime günaydın yazdım, interneti kapalıydı, saat 4 gibi sms atmış, internetim yok ondan yazamadım diye. Ben de dışarı çıkacağımı söyledim haber verdim, tamam dedi. Her neyse eve gelince ne yapıyorsun yazdım, ne yaptığını söyledi. Ben de dışarıdaydım elbise bulamadım, internetten bakacağım dedim, tamam aşkım dedi sadece. Sonra yine ben konuşma başlattım, dışarı çıkacak mısın akşam dedim, evet dedi, kimle çıkacağını söyledi, eve geçince yazarım dedi. Yazmadı, ben sordum geçtin mi diye, sonra da ben yorgunum yatacağım, yarın konuşalım dedi. Tamam dedim ben de. Burada sizce de iletişim kopukluğu yok mu? Sabah oldu, sizce günaydın falan yazsam mı, geri mi çekilsem, beklesem mi?
18 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer