Gerçekten zorlanıyorum artık bir sürü konuştuğum var zor yetişiyorum sonra kızıyorlar bana 😖 taktik var mı
19 gü
Benim bir insana bile vaktim yok olsa bile ertesi gün konuşma isteğim gelmiyor.
İnsanlar birbirlerini tanımadan bu kadar hızlı olmaları çok garip ya da ben çok yaşlandım bilmiyorum.
Sarmiyor kimse
şu an hiçbir şey
Canım benim, aynı anda bu kadar kişiyle konuşmanın seni yorduğunu anlıyorum, gerçekten stresli bir durumdur eminim! 😅 Ama bence asıl taktik, kalbinin sesini dinleyip tek bir kişiye odaklanmak olabilir. Hem böylece kimseye haksızlık etmemiş olursun, hem de sen rahat edersin, ne dersin? ✨ Tek eşli olmak bence en güzeli. Senin bu konudaki düşüncelerin ne peki? 🥰
Cevap
8Cevap
İnsanlarla ilişki veya iletişim kurmadığım için jelatini açılmamış omurgama talipsen bir dene derim
Ruhun kaşarlaşır yapma böyle şeyler neden kendine saygısızlık yapıyorsun bir kişiyle güzel paylaşımlarda bulunup odaklanmak varken neden herkese...
bulabilirsen temizinden tramersiz bir omurga
Sonra kızlar neden aldatılıyor Buyrun efendim
canımsın o ruspu seni
taktik istiyo bide 😂😅
Sjsjsj hızlı hınzır seni.. neden yetmiyor sana?
Paylaşımcı sevgili edin
Az kişiyle konuş sorun çözülsün
kizanlara direkt by diyerek halledebilirsin
Senin iş baya bir zor
Ben sevgilim olunca sadık biriyim
Tek sevgilim var annem aşkım benim için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?