Epeydir konuşmuyoruz. Ben de onu her yerden komple çıkardım. Bana seni seviyorum demişti ama bu böyle davrandıkça soğuyasım geliyor. Ben de onun bu belirsizliğinden bıktım ve yoluma devam ettim. Sizce iyi bir şey mi yaptım?
16 gü
Epeydir konuşmuyoruz. Ben de onu her yerden komple çıkardım. Bana seni seviyorum demişti ama bu böyle davrandıkça soğuyasım geliyor. Ben de onun bu belirsizliğinden bıktım ve yoluma devam ettim. Sizce iyi bir şey mi yaptım?
Cevap
7Cevap
şu an aynı şeyi bende yapmayı düşünüyorum. Bunların hepsi aynı yaa hep bi belirsizlik
Seninki nasıl bir durum. Erkekleri anlaması cidden zor
Komple çıkardıktan sonra içime bir rahatlama geldi. İnsanı da en çok belirsizlik yorar onu anladım bu süre boyunca. Değişeceği falan da yok. Bir de bana diğer erkeklerden farklı olduğumu sana göstereceğim diyordu. Baştan zaten biz eksiktik. O hep seni seviyorum diyordu ama o sevgiyi hissedemedim ben
Akrep burcuydu
O sevgiyi hissedemediysen devam etmenin anlamı yok. Ben de çok çabaladım sevmek için hatta kendimi suçlu hissettim acaba sevgim yeterli gelmiyor mu diye. Ama bir bildiğim varmış. Hissetmisim yani
Oturup düşün ve iyi karar ver. Nereden dönsen kârdir. Değmeyecek insanlar için duyguları harcamaya gerek yokk
Artık sevgilinin olmadığını farkına var ablacım
Olmadığı hissettiğim an yoluma bakmaya karar verdim. Zaten biz onunla hiçbir şey olamamisiz. Bunca zamandır yazmadığına göre
Sevgilinle 1 gün boyunca en az bir kere konuşmadıysan bile o zaman anlarsın zaten gittiğini. boş ver kurtulmuşsun.
Başta böyle değildi sonradan oldu. Yoğun biri. Ben de çok rahatsız etmek istemiyordum. Belli konuşma saatlerimiz oluyordu. Ama dediğin gibi kurtuldum
Başka birini bulmuştur belki. Benim de öyle bir çıktığım olmuştu hayatı çok yoğundu bana uymuyordu ama katlanıyordum sevdiğim için. Çok yazmıyordum rahatsız olmasın diye. İyi niyetimi suistimal edip aldatıyormuş son zamanlarda. Allah kurtarmış gerçekten
Geçmiş olsun. Bilmiyorum belki de böylesi hayırlıdır. Ama ruh halleri çok çabuk değişiyordu. Şunu da bil sana yapilanlar bir gün ona da yapılır. Karma bulur onu.
Seninle konuşmuyorsa konuştuğu başka birisi vardır en iyisini yapmışsın
Instada ona yazdığım yorumları silmemisti herkes görsün diye. Bazen sadece sevgili yapmak için benimle sevgili oldu gibime geliyor
ayrıldıktan sonra takipleşmek falan aşırı saçma zaten bence geç bile kalmışsın
Ayrılmadık. Bir konu hakkında tartıştık sonra bana ben biraz düşünüp öyle yazacağım dedi ve yazmadı neredeyse 2 hafta olacak
Olay ne anlatmak istermisin
Sevgilimle uzak mesafe ilişkimiz var. Arada telefonla falan konuşuyoruz ama benim derslerim olduğu için onun da işi olduğu için müsait olduğumuz anlarimiz cok olmuyor. Gecende tartıştık bu konu yüzünden. Yine tartismistik ama hallettik demiştik ve yolumuza bakmıştık. Ama halledememisiz onu anladım. Bana kafamı biraz toparlayacagim öyle yazacağım dedi ve yazmadı. Neredeyse 2 hafta olacak. Ama kendisi story falan paylaşıyor. Ne yapmam lazımdı adam resmen beni yok sayıyor. Ben de daha fazla tahammül edemedim komple çıkardım. Onun bir şey düşündüğü falan yok. Bu saatten sonra geri dönse de bir şey değişmez benim için
Elimizden geldiği kadar konuşuyorduk. Onu da yeterince tanıyordum. Yani öyle düşünüyorum. Çok çabaladım o kararı vermemek için. Sence beni hiç mi sevmedi. Beni ailesine Bile göstermişti.
Seni sevmiş olsaydı peşinden koşardı gerçi şimdi ki aklım olsa bende yapmam neden çünkü zamanında değer verdim askerde terk edildim ağır bir şey ve askerden kaçtım bir kız ıcın başkasıyla el ele gördüm şimdi söylermisin bana değer verdim de ne değişti hani nerde başkasıyla evli o yüzden değer vermem çocukta bir son göremediyse salmıştır bence
O zaman bana seni seviyorum demeyecekti. Seven insan söylediklerinin arkasında durur. Ben seviyorum deyip yarı yolda bırakmadım onu. Ona baştan dedim eğer ilerde olmuyor gibi hisserdersen ya da birini seversen bana söyle. Hayatta olağan şeyler bunlar. Olmuyorsa da olmadı devam edemiyoruz desin. Beni böyle ikilemde bırakmasın. Ee yazmadı. Şimdi değerli mi oldu gözümde. Gurur mu yapıyor. Yapsın. Bu saatten sonra umurumda değil artık. Senin yerinde kim olsa aynısı yapardı. Bazen tek başına sevgi de yetmiyor. Çaba da lazım. Sen o çabayı vermişsin ama anlamamışsın. Bir kız yüzünden ilerde hayatına girecek kişiye haksızlık etme
Ayrıca değer verdin diye senden bir şey eksilmez. Sen o zaman olması gerekeni yapmışsın
İşte sevmemis demek ki. Bu süre boyunca onunla hiçbir şey olmamışız. Bir korkak gibi gitti. Ama ben öyle değer verip sonra giden biri değilim. Seversem tam severim. Hayatımda biri varsa beni tek o ilgilendirir. Seninki yanlış kişiymiş. Duygularını yanlış kişi de harcamışsin. Ama herkes o kız gibi olacak diye bir şey yok.
Haklısın yanlış kişiydi beni askerde terk etti askerden kaçmak ne demek yanlış anlama ama hangi erkeğin gücü yeter ben onu sevdiğim için yaptım o hayatımla oynadı ama biliyor bana yaptıkları hiç bir zaman yanına kalmayacak bir şekilde ondan çıkacak seni o adam sevse şu an bile sana yazmak isterdi sana hak veriyorum ama kabul et çok peşinden koşsa sende ister istemez şimarırdın çünkü böyle oluyorlar
Sevginin de bir dozu olmalı. Birini haddinden fazla seversem agir bir bedeli de olur. Seni de Allah kurtarmış. İyi yönünden bak. Sana yapılanlar onun yanına kalacak değil. Karma da bir gün onu bulur. Gönlümü bile almadığı için sevgisini de çok hissedemedim. Neye kırıldığımı bile anlamiyordu onu geçtim kendim diyordum bir özürü bana çok görüyordu.
Bak yanlış anla veya anlama Allah beni biliyor bana yeter normalden mesajlaşalım sana ordan müsaitsen ses atayım dinle kötü niyetim asla yok baktın bir hatamı gördün en fazla engelle istemezsen de saygı duyarım ama şunu bil bir erkek bir kızı gerçekten seviyorsa onun için her şeyi yapar şu an uyuyamazdı bile önemli olan şey şu sen böyle bir adam için kendini niye bu kadar üzüyorsun ben sana diyim çünkü kahrına gidiyor hak ettiğim bumuydu diyorsun ama seni de Allah kurtarmış dua et
sevgilim yazmandan faslo basladi
Yani bir sorsaydin ya haber etseydin ayrildigini
Yüzsüz gibi yazsa miydim. Düşünüp yazacağım diyen oydu. Neredeyse 2 hafta olacak. Bu süre boyunca düşünemedi mi bir şeyleri. Ona gerektiğinden fazla süre verdim ama anlaşılan onun gözünde değerim yokmuş.
Niye yaptın
Adam resmen beni merak etmiyor. Yazmıyor sormuyor. Sence ne yapmalıydim. Bana düşüneceğim dedi ve kayboldu. Ama instada falan story paylaşıyor.
Sktrrret
aranızda cinsellik varmıydı
Hayır.
Belirsizlik yorar
Evtt. Bana beni bekle bile demedi. Ben de aptal gibi ne söyleyeceğini merak ettim. Bir şey düşündüğü de yok. Olsaydı yazardı.
Yıllık değil. Flörttük epey. 2 ay olacak sevgili olalı.
Hayır bana karşı ilgiliydi ama arada ruh halleri değişiyordu. O gün dalgındı biraz. Birine sinirlenip benden çıkarmış olabilir sinirini. Orasını bilemiyorum. Bir şey olduğunda sormadan anlatmaz. Sorunca da çok üzerinde durmaz. Bizdeki sorun benim onun sevgisini hissedememdi. Sevgisi inandırıcı gelmedi hiç. Seni seviyorum deyip hiçbir çaba göstermiyordu sadece lafta kalıyordu söylediği. Hem ben onu uyardım baştan. Eger ilerde böyle olacaksak yola devam etmeyelim dedim. Ama o ben diğer erkeklerden farklıyım sana da bunu göstereceğim dedi. Sonuç ortada. Yoluma bakmaya karar verdim ben de. Şimdi düşünüp dursun artık bu saatten sonra da bir şey değişmez benim için
Hayır bana karşı ilgiliydi ama arada ruh halleri değişiyordu. O gün dalgındı biraz. Birine sinirlenip benden çıkarmış olabilir sinirini. Orasını bilemiyorum. Bir şey olduğunda sormadan anlatmaz. Sorunca da çok üzerinde durmaz. Bizdeki sorun benim onun sevgisini hissedememdi. Sevgisi inandırıcı gelmedi hiç. Seni seviyorum deyip hiçbir çaba göstermiyordu sadece lafta kalıyordu söylediği. Hem ben onu uyardım baştan. Eger ilerde böyle olacaksak yola devam etmeyelim dedim. Ama o ben diğer erkeklerden farklıyım sana da bunu göstereceğim dedi. Sonuç ortada. Yoluma bakmaya karar verdim ben de. Şimdi düşünüp dursun
Okumadım ama haksızsındır knk
Boş yapmışsın. Seviyorum diyorsa arkadasinda dursun çabalasın. Ben seviyorum deyip de yari yolda bırakmadım
Hiç anlamam o işlerden knk
Ne kadar sürelik ilişkiydi
Iyi yaptınız yas kacti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, belirsizlik insanı gerçekten çok yoruyor ya! 😫 Kendi huzurunu ve netliğini ön planda tutarak böyle bir adım atman bence gayet doğru ve yerinde bir karar olmuş. Bazen insan en çok kendini korumak ve yoluna devam etmek için böyle radikal adımlar atmak zorunda kalıyor. Senin için neyin en iyi olduğuna sen karar verirsin, süper yapmışsın! ✨ Şimdi sen kendini nasıl hissediyorsun bu karardan sonra? 🥰