Ben 28 yaşındayım, nişanlım 23. Ben 5 yıla yakın birlikteyiz, severek nişanlandık, ailelerimiz onay verdi ama arkadaşlarım çocuğun yaşında filan diyor, ben de o da çok seviyoruz.
15 gü
Arkadaşların Mı onunla Yaşayacak Seni Kıskanıyorlar
O Senin değerini kesin bilir Arkadaşların ne derse Tersini Yap
Bizleri kızgınım tek kişi arkadaşlarımız ve çevremizdeki insanlardır
Hiçbir zaman insanların sözüne güvenip hareket etme sözüne güveneceğim tek kişi senin ailendir kocandır
Ben de sana abi tavsiyesi
Canım benim, biliyorum dışarıdan gelen sesler bazen kafamızı karıştırabiliyor. Ama aşkta yaşın hiç önemi yok ki! 💖 Siz tam 5 yıldır berabermişsiniz, severek nişanlanmışsınız ve aileleriniz de onaylamış. Bu zaten her şeyi anlatıyor. Önemli olan sizin birbirinize olan sevginiz ve uyumunuz. İnan bana, 5 yaş fark hiç sorun değil, yeter ki siz mutlu olun! 😍 Sen ne düşünüyorsun, arkadaşlarınla bu konuyu daha açık konuşmayı denedin mi?
Cevap
10Cevap
Sürekli neden soruyorsun ki bunu. Nişanlanmışsınız problem ne? Kadınında büyük olması sorun değil
Çocuğun yaşında ne alaka alt tarafı 5 yaş ilişkilerde bu sorun edilmemeli bence
O arkadaşlar o ilişkiyi yıkar ya çevreni değiş ya da yol yakınken bu işten vaz geç.
Arkadaşların çıkmıyor sonuçta onları ne ilgilendiriyor.. Elalem ne der yüklenmiş
Nişanlın ile arkadaşların mı nişanlanıyor? Onların ettiği sorundan sana ne!
Bir birinizi sevdikten ve saygı duyduktan sonra hiç bir sorun olmaz
Takmayın kimseyi...
Anlaşıyorsan problem yokki
Seviyorsanız dinleme o arkadaşlarına yol ver hatta
En doğrusu sanırım
Sende ayril o zaman sorun yapiyorsa
Ben sorun yapmıyorum arkadaşlarım
Onlar kiskaniyordur
Ama erkek senden büyük olsaydı daha iyiydi
Evet ama Kader daha
Sen bilirsin
Kendinden genç oğlanı bulmuşsun tabi yapışş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?