Mezuniyette sevgiliden çiçek beklemek abartı mı, haklı mıyım sizce?

Sevgilimle konuşurken mezuniyet için fark ettirmeden anlatmaya çalıştım bir şey bekliyorum gibisinden gelmemi mi istiyorsun dedi yok dedim çiçek mi istiyorsun dedi evet demeye çekindiğim için yok dedim ama anladı. Pahalı olduğu için alamayacağını söyledi o zaman yanına gelemem dedi ikimiz de öğrenciyiz fazla parası yok zaten biliyorum ama beklenti içine girmiştim sonuçta o gün çoğu kişinin elinde çiçekleri oluyor neyse açıkçası biraz üzüldüm ama napayım haklı mıyım sizce

Mezuniyette sevgiliden çiçek beklemek abartı mı, haklı mıyım sizce?
Cevapla