Ağır depresyon, hayata isyan etme isteği ve sürekli mutsuzlukla nasıl baş ediyorsunuz, siz mutlu musunuz?

İnsan bazen hayatta neden diyor isyan etmek istemiyor sonuçta çok büyük günah ama neden yani hep mi ben diyor insan büyük acılardan sonra diyorsun tamam mutlu olacağını sanıyorsun tam uçuyorsun yine tepeden yukarı düşüyorsun çok ağır depresyonlar yaşıyorum evden çıkasım yok sürekli yemek yiyorum kimseyle konuşasım yok ne bir tatil bir bakım ne kendime baksam kendime bir şeyler alsam kendime gelemiyorum geçmişim öyle ağır şeyler gelecek desen belirsiz korkular içinde kalbim dayanmıyor peki siz mutlu musunuz mutsuz mu

Ağır depresyon, hayata isyan etme isteği ve sürekli mutsuzlukla nasıl baş ediyorsunuz, siz mutlu musunuz?
Cevapla