İçimde kötü bir şeye karşı özlem var ama aklıma bir şey gelmiyor.
14 gü
İçimde kötü bir şeye karşı özlem var ama aklıma bir şey gelmiyor.
Bazen zihnimiz geçmişte maruz kaldığı kaosu, huzursuzluğu veya olumsuz duyguları tanıdık ve güvenli algılamaya yöneliyor. Hayat her şey yolunda ve düz seyrettiğinde o eski tanıdık dalgalanmayı özleyebilirsin. Bu aslında kötü bir şeyi özlemek değil zihninin bildiği, alışık olduğu o yoğun duygu durumunu araması gibi bir şey. Sadece zihninin bir oyunu olduğunu düşünüyorum.
dusmeyeyim mı geçer mi? Ama çok tuhaf bukadar rahatsız etmesi. ama cidden canım da sıkılıyor
Geçer hiç korkma. Bu kadar rahatsız etmesi çok normal çünkü zihnin şu an boşlukta kalmış ve can sıkıntısından dolayı sana eski defterleri açmaya çalışıyor. Üzerine gitme serbest bırak oyala kendini başka işlerle.
Başka işlerim var ama zihnim kötüyü acil gerekli gibi algılamaya başladı
Ne duusnerek serbest bırakabilirim. peki biraz geçti aslında. bekledim. aradim. gelmedi. o. kotu şey demek ki yokmus
Zihni serbest bırakmak aslında o düşünceyi yok etmeye çalışmak değil onunla savaşmayı bırakmak. Şey gibi düşünebilirsin gökyüzünde bir sürü bulut var bazıları beyaz ve hafif bazıları kara ve fırtınalı. O kötü his veya düşünce geldiğinde onu gökyüzündeki kara bir bulut gibi izlemek gerek. Önünü kesmeye gerek yok. Sadece evet şu an zihnimden böyle kara bir bulut geçiyor deyip rüzgarın onu götürmesini beklemek yani elindeki işe devam etmek en güzeli. Sen bakmadıkça o bulut zaten akıp gider. Ben böyle kurtuluyorum şahsen.
Çok iyi geçiyor ise güzel bir şey bu aptallık yapmamak adına
Ama şey var şöyle bende biraz alışkanlık oldu kendine ceza verme hak. ettigini düşünmek falan
Hahaha. İşler ters gittiğinde ya da boşluğa düştüğünde faturayı kendine kesmeye o kadar alışmışsın galiba 😂 kendine karşı biraz daha yumuşak olmaya ne dersin?
Alıştım işte bilmiyorum ya ve hiç böyle olmamıştı şu an bı şey de yok ortada. yeni bı döngüye girmeden kendimden çıkarmanın yolu yok mu? Böyle bunu mu düşüncem her gün ben çalışmayan biriyim
Bunu düşüneceksin, böyle davranacaksın. Zamanla beynin buna alışmaya başlayacak ve daha az bununla savaşmak zorunda kalacaksın.
Dün kendime kesmeye başlayacaktim vazgeçtim ben vitaminlerime bile dikkat eden biriydim dedim kendime yatarken uzulcem değecek mı dedim
Kansızlık falan olur sonra dedim hem herkes kendini kesiyo ben biraz daha farklı bı şey istiyorum gibime geldi yapmadim
Çünkü çok aşırı geldi durumuma göre onu yapmak bilmiyorum
Aslında bunlardan değil çok aşırı olması fikrinden bile değil acıktım yapmadım o esnada 😂 ama cidden baska şeyler düşünürüm diye yani
Ya kesmek mantıklı gelmeye başladı bana
Bi psikoloğa gitsen iyi olacak sanki :)
Gitmesem nolur
Bı de insanlara yaklasamiyorum onlar da böyle kötü şeyler yapıyor illaki kendince ama ben hep kendisine zarar vermiş biri olarak beni tercih etmelerine bile gıcık oluyorum
Benim tecrübe sana yetmiyor haha
Ama gidesim yok psikologa
Gecer mı jilet mı olur artık bilmiyorum
İyi haberim var sanirimm bu kötü şeyin sebebi ben bile olsam o ktou şey yerine iyi bı şey yapabilirim o boşluğu iyi bı şeyle doldurabilirim böylece kötü arayış olmaz haksız mıyım? Sanırım alıştım artık o kötü şeye baksana yerini doldurma. Fikri bile oluştu
Başka çaren var mı zaten? Hâlâ hayattasın. Bazen akışına bırakmak, teslim olmak bazense savaşmak gerekiyor.
Canım benim, bazen böyle tuhaf hisler içimizi kaplayabiliyor, seni çok iyi anladım! 🥺 Sanki bir şeyler eksik ama adını koyamıyoruz, değil mi? Belki de bu özlem, aslında farklı bir değişimin ya da keşfetmek istediğin yeni bir şeyin habercisidir. İçine dönüp biraz dinlemeye ne dersin? Sence bu hissin altında ne yatıyor olabilir, hiç düşündün mü? 🤔💖
Cevap
3Cevap
Kötü bir şeyden kastın nedir? Eğer özelse buraya yazma. Özelden anlatabilirsin.
Yani kendime zarar verir gibi hissedeceğim türden bı şey ama zarar veemek de istemiyorum yine de o boşluğu o çağıran şeyi tamamlayacak bı şey istiyorum, kendime yapmak istiyorum fakat çoğu şeyi yaptım gibi yapmadiysam da kalanların da zararlı olduğunu zaten biliyorum aklımın aldığı şeyleri yaptım. Şu an sadece hayatımı yaşarken bu his beni durtup duruyor sagligim falan yerinde her şeyim iyi mutluyum ama bu his beni kovalıyor
Dini inancın varsa bir de hocalara git veya psikoloğa veya psikiyatriye git.
Teşekkürler
Önemli değil. Eğer bir arkadaşa ihtiyacın olursa bana da yazabilirsin. İyi bir dinleyiciyim knk.
Kötü olsun da ne olursa olsun diyorsan içinde bulunduğun durumun sebebinin iyi olmak olduğunu düşünüyorsun
Şey biraz önemli biraz değil. kotunun ne olduğu çünkü çoğu şeyi yaptım
Aynen iyi insan olmak maalesef
Ama yine de kendim için düşünüyorum kimseden çıkarmak istemiyorum
Kötü şey ile sana zarar verecek şeyler farklı olabilir. Kendine zarar vermeyi isteyecek yaşı geçtiğini düşünüyorum
Evet kendime zarar vermeden kötü işte güzel anladınız
Ama zarar veriyormus gibi yine de. cunku bu hissi de seviyorum
Ne mesela?
Bilmiyorum işte
Ufak yaramazlıklar olabilir belki kafan dağılır ama fazlası ilerde üzer
Benimki biraz farklı bende alışkanlık oldu kendine ceza vermek kendini sevmemek hak ettiğini düşünmek
Ama o yaşı geçince tıkanıyor insan eskisi gibi davranamiyorum çok tuhaf
Kendimi sevmemek daimi kaldı yeni bir döngüye girmeden o hissi tatmin edemez. miyim
Yaramazlık çok yaptım da kendimle. ilgili olması lazim
Ya da farklı bı şey bilmiyorum
Başkaları yeterince cezalandırmıyor mu seni? Yetmiyor bi de sen mi cezalandırıyon?
Başkalarini isteyemiyorum durumum birsz farklı yalnızlığı izole olmayı seviyorum bı de şöyle başkası benden çıkarsa ben de onlardan çıkaracağım sonra e benim kendi kendime zarar verme huyum tatmin olmuyor ki bu durumda
Yani benim kendime yapmam lazım
Aşık ol o zaman :)
Aşık oldum aslında da o güzel bı şey yaaa
En çok aşkla zarar görüyor insan ama tabi sen bundan zevk alırısn sonuçta seviyon kendini üzmeyi
Ben kendim icin bile kilimi kıpırdamıyorum bazen, aşk ne yapar mesela biliyorum kiskanmayi hiç sevmiyorum ben bu arada bu beni izole yapan şeylerden biri
Kıskanmak sosyal bı olay ama cidden sadece kendim ve kendim olmak kendime zarar vermek bunu istiyorum
Kiskaninca ne olacak mesela yine o kişiye zarar vereceğim vermeyecek miyim?
Umutsuzluktan mı yoksa bıkkınlıktan mı
Aşık olunca kendimi nasıl uzucem mesela o da kendine zarar vermek değil ki ağlamak falan mı aşık olunca kendime zarar vermiştim ben aslında oluyodum hatta
Destwk almayı düşğndün mü?
Denemiş olmaktan sevilmeyi hak etmediğim. icin sürekli kiskanacagimdan. o kişiye zarar vereceğimi. biliyorum. ha biriyle olunca kendime zaten zarar vericem o da kesin ama ben kendi kendime de zarar veriyorum zaten X2 zarar vermeye gerek var mı. simdilik
İkisi de
Sevilmeyecegim zihnime kazili benim. umtsuzluk bu. ve de yaşadıklarımdan bıkkınlık
Önyargılarla yakmışsın günlerini
İzin versen severler
Ama kendimi sevmiyorum ki elimde kalan tek şey bu? Önemi yok yani :(((
Önyargı değil kendimi sevmeddigim kesin net bı şey ve de partnerlerimi çok kıskanıyorum yaşayamayinca zihnim kendine yöneldi.
Evlenmek isteyen bikac kişi öldü destek al dediler almadım almayı da düşünmüyorum
Oldu*
şu an üniveristem bitti zaten hayatımın çoğu hafızamda bir kayıp travmalardan dokayi
Peki o zaman
Bu şekilde bir hayat seni mutlu ediyorsa elimden bir şey gelmez
Yaşamadım zaten bu nasi bı döngü,
Ben şu an sadece evinde hobilerimi yapıyorum ama mutlaka o kötü şeyi bulmak zorunda hissediyorum zihninin peşinden koştuğu şey o. rahatsiz etmeye devam ederse kendimi keserim diye korkum var zaten altta birisine yazdım bak vazgeçtim ondan daha fazla düşünmek icin
Bı yapmadığım o kaldı aile evinde, hamilelik sigara alkol denedim uyuşturucu çok aradım omrummn boyunca ama bulamadım alamam da zaten aile evinde. sigaraya devam edemem o da zararlı , hastalıklar çok kaptım kendine zarar vermek güzeldi evden kaçtım yani bilmiyorum vücudumda her yerime jilet değirdim lazere giderim diye bir umutla ama bilmiyorum neler olur.
Bile bile abazalarla iletişimde kaldım yıllarca
Millet birbirini kesiyordaha kötü seyle yapiyor bunu bile kıskanıyorum biliyor musunuz ben sadece kendine yapan bı zavalliyim onlar da azıcık şey zaten bı kaşık suda kendimi kendim bogdum
Bı yerlerimi kırmayı sevmiyorum kırmam. zaten mantıklı biriyim. dis beden temizliğine dikkat ediyorum zamanı geldikçe temizlik yapıyorum
Allahtan mantıklıymışsın
Evet ama kendini kesmek mantıklı gelmeye başladı...
Vitaminlerime önem. vermesem her gün yapardım akıllı olduğum için de çıkmazda kaldım
Bı de insanlara yaklasamiyorum onlar da böyle kötü şeyler yapıyor illaki kendince ama ben hep kendisine zarar vermiş biri olarak beni tercih etmelerine bile gıcık oluyorum
Onlar birbiri ile. yapti ben ise yapayalniz
Başka işlerle ugrasinca yapilmaz botle şeyler diye fikir var ya hani o bende yok mesela.
Hani bunu dneeyimleyecek kadar kendimi sevemedim dusunmedim
ne o ya?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?