Kötü hissediyorum adını koyamadigim bir his bu sizce neden?

Ya geç kalmak değil aslında ne bileyim adını koyamıyorum. Kendimden küçükler evleniyor 21 yasindayim yaşıtlarım evleniyor ben şu an kpssye hazırlanıyorum kariyer için uğraşıyorum ama sanki bunlari yaparken bir yandan bazı şeylere geç kaldığımı ya da kalacağımı düşünüyorum ne bileyim hayatımda biri yok 4 5 ay önce ayrıldım istemiyorumda bir süre ama seçiciyim zaten güvenilecek biri de yok bu devirde ama ne bileyim nasıl böyle bir yola giriyorlar işi gücü yok. mesela bu yolda olanlar var ben istesem de giremem çünkü çalışmıyorum para kazanmıyorum bazıları gerçekten şanslı mi diyim ne diyim çeyizlerini bile ailesi yapıyor ya bizde de çalış kendin yap her şeyi modu var ah ahhh...
Kötü hissediyorum adını koyamadigim bir his bu sizce neden?
Cevapla