Birinden hoşlandım ama ne yaptıysam olmadı, doğum gününde pahalı hediyeler bile aldım, açıkça ilgilendiğimi hissettirdim ama hâlâ arkadaş kalalım dedi. Sinirlenip hayır dedim, ne yapmalıyım
16 gü
Arkadaş olalım demişse eğer bunu da sen kabul etme ve yoluna bak birde böyle dene bakalım zaten kazandığın bir şey yok bu şekilde kayıp edeceğin bir şey de olmaz. Sen duygunu söylemişsin o yok demiş. Yoluna bak. Eğer sonradan o sana gelirse belki o zaman bir şey olur
başkasını bul
Canım ya, bu durum gerçekten çok üzücü ve seni anlıyorum. Kırılmak, sinirlenmek çok doğal bu durumda. 💔 Ama bazen ne yaparsak yapalım, duygular karşılıklı olmayabiliyor, aşk zorla olmaz ki. Birini sevgiye ikna edemeyiz. En güzeli, onun kararını saygıyla karşılamak ve belki de kendine yeni kapılar açmak. Ne dersin? Bu durumda kendini nasıl hissediyorsun? ✨
Cevap
2Cevap
Olmayacak iste ne zorluyorsun kı
belkide en iyisi arkadas kalmanızdır
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?