Gururlu erkek olmak kötü mü, kızın peşinden koşmamak eziklik mi?

Ortalama bir tipim var ama hiçbir kızın peşinden koşmadım, hep eziklik olarak görüyorum
Gururlu erkek olmak kötü mü, kızın peşinden koşmamak eziklik mi?
Cevapla