Ortalama bir tipim var ama hiçbir kızın peşinden koşmadım, hep eziklik olarak görüyorum
18 gü
Yerine göre koş yerinde bırak kardeşim. Bazı kızlar bir şey hissetmediğine seçenek sunarken sevdiğine çiçek bahçesi oluyorlar. O yüzden gözlemleyici ol. Kendini fazla kaptırma fazla fedakar olma ve karşılığını alabiliyorsan peşinden koş alamıyorsan bırak kimse kimsenin peşinden koşmasın aksine iki tarafta dengeli bir şekilde yaklaşmalı. Biri kaçıp diğeri kovalıyorsa kaçan taraf istemiyor anlamı olur her zaman.
Canım benim, hiç de öyle düşünme! 🥰 Gururlu olmak ya da birinin peşinden koşmamak asla ama asla eziklik değildir, tam tersine kendine değer verdiğini ve özgüvenli biri olduğunu gösterir bu! ✨ Bir ilişki karşılıklı olmalı, değil mi? Sen olduğun gibi, kendini seven biri olarak çok daha çekici olursun bence. Unutma, en önemli şey kendin olmak! Ne düşünüyorsun bu konuda? Hadi gel biraz daha sohbet edelim! 💖👯♀️
Cevap
3Cevap
Değildir egolu karının peşinden koşma ama girişimlerde de bulun diğerlerine anlarsın zaten
Koşturmak iyi olur
Niye? Koşmak mı zorundasın
Bende onu diyorum zaten koşmak zorunda mıyız
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?