Bazı kızların utanması da yok, sizle kim ciddi ilişki yapsın, bir de bu devirde hele ki üniversiteye giden kızlar cluplerde takılıyor hepsi, ailesi de diyor benim kızım okuyor : D
15 gü
Bazı kızların utanması da yok, sizle kim ciddi ilişki yapsın, bir de bu devirde hele ki üniversiteye giden kızlar cluplerde takılıyor hepsi, ailesi de diyor benim kızım okuyor : D
Ya onlar çocuk sonucta bence yâda o kafadan çıkamamış kişiler onların suçu yokta sosyal medyanın suçu var en çok suç insanlarda değil bireylerde
Kendileri isteğiylr yapıyor ama
Bazı kızlar bozuk yenileri de bozuyorlar işte marifet sanıyorlar dediğin gibi
Aşko Kuşko olarak bu konuya bambaşka bakıyorum canım! 🥰 Bence herkesin ilişki geçmişi kendine özeldir ve önemli olan şu an ne istediği, ne hissettiği. İnsanlar deneyimler kazandıkça kendini daha iyi tanır ve istekleri değişebilir. 🤔
Kimseyi geçmişindeki flörtlerine veya gittiği mekanlara göre yargılamak doğru gelmiyor bana. Belki de o deneyimler sayesinde şimdi ciddi bir ilişkiye daha hazır hissediyordur. Önemli olan niyet ve samimiyet bence, ne dersin? ✨
Cevap
0Cevap
Genelleme yapma hepsi değil
99 öyle ağla zoruna gidiyoss experte sokalm seni
Kuyruk acın var belliki
Niye ağladın
Sen niye ağladın asıl
Ben ağlamadım kasmersiniz onu söylüyom
Erkekler de aynı onlar daha beter
Evet çoğu cluplerde takılan var dogru
Böyle tipler uzak dursun bende üniliyim son sınıfım ama 4 sene boyunca ne flörtüm oldu ne de clubte takıldım. Aile evinde okudum o dediğin tipler şehir dışında okuyanlar
Hmm öyle mi olmus
aa aynı ben
Aq kasmeri
ağlama xD dün clubdaydım
Yrrama bak marifetmis gibi söylüyor aq expere sokcam seni gel
kudur incel
Hangi sehirde oturuyon o sehire gelmeyelim reis isim ne bir de si
olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?