Reddedilen erkek neden bu kadar ısrarcı ve tehditkâr olur, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ciddi şekilde cvb layin lütfen normal arkadaş olarak görüştüğüm, denk geldikçe selamlaştığım beden eğitimi hocası var bana olan ilgisini hissedince bir tık uzaklaştım aradan 6. ay geçti o süreç boyunca yazmadı daha öncesinde de zaten bir rahatsızlık vermiyordu ama kibar yaklaşımından anlayıp mesafe koymuştum her neyse duruma yorum yaptı teşekkür ettim ısrarla görüşmek istiyor görüşmek istemediğimi söylüyorum yeter ergen değiliz diyor ben de bu ısrar neden selamdan ötesi beni tanımıyorsun diyorum tanımama izin vermedin diyor samimi tanışmak istemiyorum diyorum ben böyle istiyorum nolcak napcan diyor aşırı ısrarcı ve ben de kızdım benim düşüncelerime saygın yok ben istemiyorum dedim sonra sen ilk zamanlarda da böyle değildin iyi kötü selamımız vardı kibardin dedim öyle olmak zorundaydım diyor ve üslubu şu an bana sert engellemeyi düşündüm ama evinize gelip zile basarım diyor bas sorun yok dedim çok sert konuşuyor ben istersem olur diyor sanırım bunun sonu onu şikayet etmekle bitecek fikri olan

Reddedilen erkek neden bu kadar ısrarcı ve tehditkâr olur, ne yapmalıyım?
Cevapla