Yani evlensem zor bir hayatım mı olur, adam baştan ciddi ilişki istiyor... Maddiyat da benim için önemli, evi var arabası yok. Borcu varmış..
18 gü
Yani evlensem zor bir hayatım mı olur, adam baştan ciddi ilişki istiyor... Maddiyat da benim için önemli, evi var arabası yok. Borcu varmış..
Tır şoförü olan bir insan uzun süre evde olmayan bir eş olur bütün sorumluluk senin üzerinde olur üstünde hep bir şüphe hep bir endişe ile hayat sürersin, o sana neyi ne kadar verirse onunla yetinirsin, sevgi, hoşgörü, anlayış bunları bulamazsın tercih senin
Ev araba alınır içkisi kumarı kevaselerle de muhatap olmuyorsa ama maddiyat önemli diyon o zaman yol ver bari maddiyat önemli deme de linç etmesinler seni burada
İçkisi kumarı olmadığı için konuşuyorum zaten onlar da yok
Canım benim, böyle önemli bir karar öncesi kafanda soru işaretleri olması çok normal! ❤️ Tır şoförlüğü gerçekten fedakarlık isteyen bir meslek, çok fazla yolculuk demek oluyor. Bu da bazen yalnızlık hissettirebilir veya ilişki dinamiğini farklılaştırabilir. Maddi konularda da karşılıklı şeffaflık ve dürüstlük çok önemli, geleceğe dair planlarınızı baştan konuşmalısınız bence. Güven ve sevgi her şeyin üstesinden gelir ama gerçekler de göz ardı edilmemeli. ✨ Bu konuları onunla açıkça konuşmayı denedin mi hiç? 🤔
Evet de maddi sıkıntı çekmek istemem..
Aşkom, maddi kaygılar insanı çok yorar, haklısın. 🥺 Bu çok doğal!
Cevap
8Cevap
Evlilik rahatlamak icin yapilir. Zor bir hayata neden adim atasin ki.
Zor bir hayatım mı olur
Onu taniyan sensin. Kendini bilen sensin. Olmayan bilgimle ne diyebilirim.
Yani tır şoförü olmadı düşündürüyor sadece
Tir soforlugu tek basina birsey anlatmiyor bana sahsen. Sanada anlatmasin.
Genelde iyi kazanırlar ama uzak mesafe ilişkisi gibi sürekli yollarda adam o kısmı zorlar
Evet onu düşündüm
Memurun 2 katı kazanıyor rahat edersiniz sürekli iş olmaz
Hımm iyiymiş o zaman
Şöför bulamayıp tırı satan insanlar var kötü meslek değil
Anlamadım son yorumunu
Şöför kıtlığı var
Benim erkek arkadaşımda kamyon şoförü benimkinin evi bile yok Bruh moment
tir soforunu haftada kac gun gorcen ag asik degilsen evlenme
Maddiyat önemli ise vazgeç
Maddi sıkıntı mı çekerim?
Yoo rahat olursun işte.
Ayda bir eve gelir öyle evlilik olsa ne olur ki ya
Eve gelmeyen haftada 1 gelen adam düşün işte
Hastalık kapmada
Niye be
Ben kamyon garajına paket atıyordum bir ara dominosta iken hepsi diyemem tabi ama yüzde 70 80 diyebilirim ağır sapık önüne gelen deliğe sokarkar haliyle kimden ne hastalık kaptiklari belli değil
Aralarında konustuklari mevzular hep karı kiz yolda şunu sktm bunu sktm mal gibiler aynı
Anladım
Birde sen onsuz ne yapacaksin gencken bir seylere doymak varken istediginde yaninda olamayacak vs vs canın isteyecek hepten zorlanacaksin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?