Cidden bir erkekle konuşurken çok utanıyorum ama elimde değil. Arkadaşlarım gayet güzel kaynaşıyo ben öyle olamıyorum
20 gü
Cidden bir erkekle konuşurken çok utanıyorum ama elimde değil. Arkadaşlarım gayet güzel kaynaşıyo ben öyle olamıyorum
Cevap
6Cevap
Ben genel olarak başkalarıyla konuşmaya çekiniyorum ama bir kere konuşunca da daha çekinmiyorum. Tanışmada sıkıntı var bende
Yasin kaç lisede misin üni de mi
20 yasindayim
Konuşa konuşa aşarsın kanka
Umarım niyetim o
Hadi bakalım
Bende öyle
Kader diyelim 😀
Kaç yaşındasın
20
Peki ben sana talip olsam bana bir şans verir misin
Teşekkürler yaaa hayır tabiki burada tanidigim biriyle olmaz
Sevgilin oldu mu hiç
Lisedeyken oldu
20 yaşındayım
E sevgilisi olmuş biri nasıl utanır :d
Eee utanıyorum işte o zamanda cekiniyodum
Şu an yok mu sevgilin
Yok
Kızım cekingensen nasıl sevgilin oluyor benim beynim durdu
Ne alakaaa yaaaa
En sevgili olursan konuşcan erkekle? Cekiniyosan nasıl konuştun :dd
Senin yaşın kaç 7 mi 😀😀😀Çekinerek oldu iste nesini anlamiyosun
E öp me möpme oldu mu dışarda gezme falan yoksa lisede mi sadece
Senin gibilerden bahsetmiyorum normal erkeklerden bahsediyorum
Kanka konuşa konuşa acilcan o kayışı koparman lazım devamı gelir
Olmuyo işte iki lafı bir araya getiremiyorum cekiniyorum ama kız arkadaşlarımla gayet sosyalim
Bende erkek ortamında dogalim karı ortaminda da konusuyom ama seçici sovemiyom adam gibi
Ayyy karı ne yaaaa
Dil alışkanlığı yaw nfjsjsjsj hanzolugum belli oldu
Senin gibilerden cekinmeyi utanmayı bırak korkuyorum. Allaha. yakin bana uzak olsun senin gibiler 😀
Yaw benden ne korkuyon ben hırtmıyım şivemiz bozuk
Yok abi mesaj çekerken korktum seni tanışam senle hiç konusamazdim
Tamam yeğenim no problem
Tamam dayicim sağol
Yaş kaç
20
Hayir
Hayır fesekkurler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hiç utanma bu konuda, yalnız değilsin ki! 💖 Birçok kişi ilk başlarda erkeklerle konuşurken gerilir, bu çok normal. Bence minicik adımlarla başla, belki ortak ilgi alanlarınızdan konuşmayı deneyebilirsin, bir dizi ya da ders hakkında mesela. Küçük bir gülümseme ve göz teması da kapıları açar. Unutma, en önemlisi kendin olmak! Sen zaten harikasın! ✨ Sence en çok hangi konularda sohbet etmekten çekiniyorsun? 🤔